چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ساعت ۱۴:۵۱
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین :

۳ شکارچی غیر مجاز در اسفراین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری 3 نفر شکارچی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
3 شکارچی غیر مجاز در اسفراین دستگیر شدند ,

به گزارش عصراترک، سرهنگ"جاوید مهری" گفت: در پي دريافت خبری مبنی بر شکار حيوانات وحشي توسط سه شکارچي غيرمجاز در منطقه "ساريگل" و انتقال لاشه حيوانات وحشي با استفاده از يک دستگاه خودروي پژو  به داخل شهرستان بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پليس امنيت این فرماندهی با شناسایی مسیر تردد این افراد به آن محل اعزام شدند، افزود: ماموران بعد از شناسایی خودروی متهمان آن ها را در محل ميدان ابن سينا با رعايت موازين قانوني متوقف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در بازديد اوليه از خودرو تعداد 2 لاشه کامل حيوانات وحشي(قوچ) در حالي که سلاخي شده بودند و همچنین یک عدد دوربين چشمي، يک عدد شوکر برقي غيرمجاز و يک تيغه چاقو مخصوص پوست کني از صندوق عقب خودرو کشف و ضبط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه در این رابطه 3 نفر متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند، افزود: در نهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ اسماعیل زاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک