چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ساعت ۱۲:۴۳

۳۸ نفر از زائران بستری در بیمارستان های مکه به کشور منتقل شدند

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ۳۸ نفر از حجاج دارای شرایط خاص که در مکه در بیمارستان های سعودی و ایرانی بستری بودند، با نظرهیات پزشکی به کشورمان بازگشتند.
۳۸ نفر از زائران بستری در بیمارستان های مکه به کشور منتقل شدند,

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رضا رشیدیان بابیان این مطلب افزود : اعزام افراد بیمار آن هم در نخستین پروازهای بازگشتی به کشور تا کنون سابقه نداشته است که به منظور تسهیل شرایط و انتقال سریعتر آنان برای تداوم درمان در کشور انجام شده است.

وی اظهار کرد : بر این مبنا طی اعلام به هیات پزشکی برای شناسایی بیماران، افراد دارای شرایط خاص  و یا وابستگی های دارویی و نیز حجاج دارای مشکلات جسمی و غیره این امرطی روزهای گذشته انجام و این افراد در بیمارستان های سعودی و نیز مراکز درمانی و بیمارستانی کشورمان مستقر در مکه انجام شد.

 وی اظهار کرد : هر چند برخی نقص ها هم وجود داشت اما با هماهنگی همه حوزه ها از گرفتن گذرنامه تا هماهنگی با شرکت هواپیمایی و نیز بخش های درمانی بیمارستان های سعودی و داخلی این اقدام درخور تقدیر انجام شد.

وی عنوان کرد : این زائران همگی به تهران انتقال یافته اند و بخشی از آنان در ادامه درمان های خود در بیمارستان مستقر شده اند و برخی که خانواده هایشان همراه بوده اند به خانه و شهر و دیار خود بازگشته اند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک