چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ساعت ۱۰:۵۷

جذب ۱۶میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی در استان مرکزی طی سال جاری

اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در استان مرکزی دو طرح سرمایه گذاری خارجی با مجموع سرمایه گذاری ۱۶.۵میلیون یورو عملیاتی شده است.
جذب ۱۶میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی در استان مرکزی طی سال جاری,

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید فرخی اظهار داشت: سال گذشته ۹ طرح جدید سرمایه‌گذاری خارجی و جذب ۶۵۸ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی جدید در استان مرکزی رقم خورد.

وی افزود: امسال علی‌رغم تمام مشکلات موجود، در بحث سرمایه‌گذاری با توجه به این که انتظار می‌رفت اصلا سرمایه‌گذاری جدیدی در استان اتفاق نیفتد، خوشبختانه یک پروژه ۱۰ میلیون یورویی در شهر صنعتی کاوه در زمینه صنعت فولاد با مشارکت هندی‌ها انجام شد که عملیاتی شده و کارخانه در حال احداث است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی تصریح کرد: پروژه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار یورویی نیروگاه خورشیدی نیز در شهرستان خمین انجام شده و سومین مجوز سرمایه‌گذاری خارجی هم در دستور کار سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران قرار دارد، امیدواریم قبل از این که سال به پایان برسد، یک یا دو پروژه دیگر هم علی‌رغم وجود مشکلات، در زمینه صنعت خورشیدی جذب کنیم.

فرخی اضافه کرد: به دنبال برطرف کردن مشکلات پنج شرکت سرمایه‌گذار هستیم، در هفته آینده هم جلسه‌ای برای برطرف کردن مشکلات واحدهایی که به دنبال سرمایه‌گذای در استان بوده اما به دلایل جزئی، برخی از مشکلات آنها برطرف نشده است برگزار می‌شود، تا مشکلات طرح‌هایی که به استان آمده‌اند تا انتهای سال برطرف شود و یا حداقل مشکلی از جانب دولت و دستگاه‌های دولتی نداشته باشند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک