چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ساعت ۱:۳۰
فردا

آخرین مهلت انتخاب معاون و عوامل کاروان‌های حج ۹۷

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، مدیران کاروان‌های حج 97 باید تا هفتم اردیبهشت‌ماه معاون و عوامل کاروان را بر اساس ضوابط و شرایط اعلام شده، انتخاب کنند.
آخرین مهلت انتخاب معاون و عوامل کاروان‌های حج 97,

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، امکان معرفی عوامل کاروان‌های حج تمتع 97 در سامانه جامع کارگزاران و در صفحه شخصی هر یک از مدیران کاروان‌ها از 18 فروردین‌ماه فراهم و شرح وظایف مدیران و عوامل کاروان‌های حج تمتع امسال، 22 فروردین از سوی ریاست سازمان حج و زیارت ابلاغ شد.

بر این اساس، مدیران کاروان‌ها باید با اطلاع از شرایط و ضوابط آن، عوامل را انتخاب کرده تا روند اجرایی حج تمتع و توجه به انجام فعالیت‌ها به خوبی پیش رود.

با توجه به اطلاعیه سازمان حج و زیارت، مدیران کاروان‌های حج تمتع باید معاون و عوامل کاروان را تنها از لیست افراد واجد شرایط انتخاب کنند.

از آن جایی که تأخیر در معرفی عوامل، باعث اختلال در دوره‌های آموزشی و سایر امور مرتبط می‌شود، مدیران کاروان‌ها حداکثر تا جمعه 7 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب عوامل باقیمانده خود از بین واجدین شرایط اقدام کرده و به ثبت آن در سامانه جامع کارگزاران بپردازند؛ در غیر این صورت برای مدیران کاروان‌ها امتیاز منفی لحاظ خواهد شد.

انتخاب عوامل کاروان‌های حج تمتع 97

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک