جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۵/۲۸ - ساعت ۱۱:۳۹
با تلاش ماموران پلیس فتا:

هکر نفوذی به ۱۰۰۰ حساب بانکی دستگیر شد

رييس پليس فتا استان خراسان شمالي از دستگيري عامل نفوذ به بيش از يک هزار حساب بانکي و سرقت 900 ميليون ريال وجه نقد خبر داد.
 به گزارش گروه دریافت خبر اترک نیوز، سرگرد"سهيل خاکشور" در اين رابطه افزود: در پي وقوع يک فقره پرونده کلاهبرداري اينترنتي از شهروندان ، بلافاصله موضوع در دستور کار پليس فتا استان خراسان شمالي قرار گرفت.
وي بيان داشت: با اقدامات انجام شده توسط مأموران پليس فتا مشخص شد که کلاهبردار يا کلاهبرداران به صورت ماهرانه با نفوذ به بيش از يک هزار و 100 حساب بانکي شهروندان ، اقدام به سرقت وجه از طريق شارژ تلفن همراه کرده اند که باتوجه به حساسيت موضوع و تعداد شاکيان در استانهاي مختلف کشور ، موضوع به صورت ويژه توسط اين پليس پيگيري شد.
رييس پليس فتا خراسان شمالي تصريح کرد: با تحقيقات تکميلي و فشرده مأموران ، فردي در يکي از استانهاي غربي کشور شناسايي و پس از چند روز تعقيب و مراقبت پليسي ، در يک عمليات غافلگيرانه حين فروش کارت شارژ دستگير و جهت تحقيق و سير مراحل قانوني پرونده به اين استان منتقل شد.
سرگرد"خاکشور" در ادامه اظهار داشت: متهم ابتدا در بازجويي هاي اوليه منکر بزه انتسابي خود شد لذا با ارائه مستندات کافي توسط پليس ، متهم از نفوذ به بيش از يک هزار و 100 حساب بانکي شهروندان و سرقت بيش از 900 ميليون ريال اعتراف کرد.
اين مقام انتظامي در پايان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.
انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک