در حال بارگذاری
معاون امور جوانان اداره ورزش خراسان‌شمالی:

۱۹ درصد متقاضیان خراسان‌شمالی وام ازدواج گرفتند

شماره خبر : 2107 - https://asreatrak.ir/short/NE9WD

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: تعداد کل متقاضیان ۹هزار و ۵۴۸ نفر بوده که تعداد ۷هزار و ۶۸۳ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج قراردارند.

ایمان فیروزه در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: با توجه به گزارش بانک مرکزی در خصوص آمار عملکرد بند الف تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ آمار تسهیلات ازدواج از ابتدای سال جاری،  تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳ تعداد یک هزار و ۸۶۵ نفر به مبلغ ۶ هزار و۳۴۴ میلیارد ریال که ۱۹ درصد از متقاضیان هستند، تسهیلات دریافت کردند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: تعداد متقاضیان در صف انتظار تسهیلات ازدواج تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۷هزار و ۶۸۳ نفر هستند.

وی گفت: تعداد کل متقاضیان ۹هزار و ۵۴۸ نفر بوده که تعداد ۷هزار و ۶۸۳ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج قراردارند.

فیروزه درادامه افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هریک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از تاریخ یکم فروردین ۱۴۰۱ است مبلغ سه میلیارد ریال با بازپرداخت ۱۰ساله و تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر ۲۵سال و زوجه زیر بیست سال مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی در مورد متقاضیان وام ازدواج تا پایان مردادماه افزود: تعداد متقاضیان در صف انتظار تسهیلات ازدواج تا پایان مردادماه امسال ۷ هزار و ۴۸۶ زوج هستند که تاکنون فقط  ۱۵ درصد از متقاضیان این وام را دریافت کردند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت: ارائه ندادن ضامن معتبر از سوی زوجین و هماهنگ نبودن منابع و مصارف بانک‌ها از مشکلات پرداخت تسهیلات ازدواج در استان است.

انتهای خبر/د

0 نظر

ارسال نظرات