در حال بارگذاری

پل کشاورز بجنورد ۱۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد

معاون عمرانی شهرداری بجنورد گفت: تکمیل پل کشاورز بجنورد به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که قرار است بخش اعظمی از آن از محل اعتبارات دولتی تامین شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، مسعود نیکبخت اظهارکرد: پل کشاورز از محل اعتبارات دولتی در حال تکمیل است و بخشی از اعتبارات داخلی نیز درآن اجرا می شود که شامل کف‌سازی، دیواره‌سازی و اجرای دال است.

نیکبخت افزود: تکمیل پل کشاورز درانتقال ترافیک طالقانی غربی و بلوار فرودگاه به ۳۲ متری موثر است و امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته وی تاکنون اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در کف‌سازی پل کشاورز هزینه شده است و تکمیل آن به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد که قرار است بخش اعظمی از آن از محل اعتبارات دولتی تامین شود.

معاون عمرانی شهرداری بجنورد ادامه داد: بهسازی مسیل‌ها بطور همزمان با شرکت آب منطقه‌ای در حال اجرا است و شهرداری در اجرای دیوار ساحلی جوادیه که در مساحتی بطول ۳۲۰ متر نقطه بحران خیز شناسایی شده از محل اعتبارات دولتی به ارزش ۹ میلیارد تومان درحال فعالیت است. 

وی گفت:  ازمحل اعتبارات دولتی برای اصلاح مسیل جوادیه ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که آب منطقه‌ای ۱۲ میلیارد تومان و شهرداری ۹ میلیارد تومان اعتبار در اختیار دارد.

نیکبخت خاطرنشان کرد: قدامات انجام گرفته در فصل پایانی سال گذشته و شروع سال جدید، نقش مهمی در مدیریت روان‌آب‌ها و بحران سیل داشت که بطور ملموسی خطر جاری شدن سیل در محله گلستان و استادیوم تختی را رفع کرد و حجم سیلاب در جوادیه نیز به‌طرز قابل توجهی مدیریت شد.

انتهای خبر/گ

0 نظر

ارسال نظرات