در حال بارگذاری
شهردار منطقه دو بجنورد:

پایان تیرماه کوچه‌های بجنورد آسفالت می‌شود

شهردار منطقه دو بجنورد گفت: قرارداد اصلاح و مرمت آسفالت درکوچه‌ها تا پایان تیرماه برون‌سپاری شده و بصورت گسترده در سطح منطقه انجام خواهد گرفت.

مجتبی گودرزی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار کرد: بسته‌های تشویقی در حوزه شهرسازی تدوین شده است که می‌تواند مشوقی برای مالکین در نوسازی حاشیه و بافت مرکزی شهر مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی در پاسخ لکه گیری و مرمت معابر و کوچه‌های فرعی گفت: قرارداد اصلاح و مرمت آسفالت درکوچه‌ها تا پایان تیرماه برون سپاری شده و بصورت گسترده در سطح منطقه انجام خواهد گرفت.

شهردار منطقه دو بجنورد افزود: حذف میدان دفاع مقدس با هدف بهبود و روان سازی ترافیک شهر اجرا می‌شود و قرار است در یک بازه یک ماهه، حذف و تبدیل آن به چهارراه محقق شود که نقش موثری در ایمن سازی و آرام سازی تردد درون شهری در این محور خواهد داشت.

گودرزی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به آسفالت گسترده در معابر شهر اشاره کرد و گفت: با شروع فعالیتهای عمرانی، شهرک امام خمینی در منطقه دو درحجم وسیعی آسفالت شد و منطقه حر از محلات کم برخوردار بهسازی و آسفالت شد و درادامه آسفالت منطقه احمد آباد و حصار شیرعلی را پیش رو داریم که به تدریج انجام خواهد گرفت.

وی در پاسخ به درخواست شهروند برای جانمایی مخازن زباله در هر محله اعلام داشت: با توجه به اینکه از معدود شهرداری‌ها هستیم که روزانه زباله‌ها را جمع آوری می‌کنیم و این اقدام با هدف کنترل نظافت محله و جلوگیری از دفع شیرابه و حفظ بهداشت محل انجام می‌گیرد، جانمایی مخازن عملا توجیه اقتصادی و اجرایی ندارد وامیدواریم به حفظ مشارکت شهروندان در تفکیک زباله از مبدا و کاهش حجم تولیدی زباله و رعایت ساعت  خروج زباله از منازل تا شهرداری را در امر خدمت رسانی بهتر به شهر و شهروندان یاری برسانند.

انتهای خبر/ دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات