در حال بارگذاری
پیگیری های خبرنگار عصر اترک نتیجه داد؛

پارک های شهر گرمه تجهیز شدند

پس از انتشار گلایه‌های مردمی در مورد خرابی وسایل بازی پارک‌های سطح شهر گرمه و انتقال موضوع به رئیس شورای شهر و شهردار، رسیدگی ها انجام شد و پارک‌های سطح شهر مجهز، تعمیر و به‌روزرسانی شدند.

پارک های شهر گرمه تجهیز شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک از شهرستان گرمه، باتوجه‌به شروع فصل‌های بهار و تابستان و آغاز اوقات فراغت کودکان و گذراندن بخشی از این اوقات در پارک‌ها، آماده‌سازی وسایل پارک‌ها می‌تواند نقش مؤثری را در گذراندن بخشی از زمان خانواده‌ها و فرزندان در پارک‌ها داشته باشد. 
طی پیام‌های مردمی رسیده به این پایگاه خبری، اکثر وسایل بازی پارک‌های سطح شهر گرمه استاندارد نبودند و یا شکسته بودند که نیازمند تعمیر بودند. 
تعدادی  از شهروندان گرمه ای در گفتگو با خبرنگار عصراترک گفتند: مدتی است که هر موقع بچه‌های خود را به پارک برای بازی می‌بردیم اغلب دستگاه‌ها ایراد داشته و فرسوده بودند و شکل نامناسبی به فضا داده بودند که باعث شده فرزندانمان دلسرد شوند و محیط ناخوشایند به نظر برسد. 
این  شهروندان نسبت به وضعیت وسایل بازی پارک‌ها اعتراض داشتند و خواستار انتقال گلایه‌ها به مسئولان و پیگیری موضوع شدند که این موضوع به رئیس شورای شهر و شهردار منتقل شد و پارک‌های سطح شهر گرمه مجهز، تعمیر و به‌روزرسانی شدند.

پارک های شهر گرمه تجهیز شدند

ست‌های بازی جدید نصب و راه‌اندازی

رئیس شورای شهر گرمه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک در گرمه گفت: در طی جلسات فراوان با شهردار و فرماندار گرمه توانستیم ست‌هایی بازی جدید نصب و راه‌اندازی کنیم. 
پوران شکاریان اظهار کرد: از اواخر خردادماه که بنده کار خود را در شورا آغاز کردم به طور مداوم پیگیر رسیدگی به وضعیت پارک‌ها از طریق شهرداری و ارگان‌های دیگر بودم.  
رئیس شورا افزود: دررابطه‌ با رسیدگی به وضعیت پارک‌ها درحد توان  وبا توجه به تجهیزات کار انجام شده است.اینگونه نبوده که کار رها شده باشد. 
وی ادامه داد: باتوجه‌به اینکه بیشتر اقدامات اصلاحی در سطح پارک‌های گرمه، تعمیرات بوده، نوسازی به چشم مردم نیامده است.  
رئیس شورای شهر گرمه تاکید کرد: جلسات فراوانی که با حضور شهردار و فرماندار برگزار شد منجر به این شد که ست های بازی جدید در پارک‌ها نصب و راه‌اندازی شود.   

پارک های شهر گرمه تجهیز شدند

شکاریان درباره قسمت‌های برقی شهربازی‌ها که سال گذشته ازکارافتاده و حالت تعلیق درآمده بود، گفت: تصمیم بر این شده است که این تجهیزات به بخش خصوصی واگذار شود که امیدواریم امسال مورداستفاده مردم قرار بگیرد. 
وی همچنین به آب‌نما و گل‌کاری و ایجاد راهروها در پارک شقایق اشاره کرد و اظهار داشت: تا نیمه دوم خردادماه این اقدامات به پایان می‌رسد تا در تابستان مورداستفاده مردم قرار بگیرد.  
شکاریان اظهار کرد: همچنین پارک‌های پردیس و شهید فهمیده هم تجهیز شده و به‌روزرسانی‌ها انجام شده  و مردم رضایت دارند.  
رئیس شورای شهر گرمه از مردم خواست در حفظ  تجهیزاتی که در پارک‌ها برای رفاه حال همشهریان و ایجاد محیطی برای شادی آنان در نظر گرفته شده است کوشا باشند.   
وی گفت: طی توافق با تقی یعقوبی، مسئول پشتیبانی آموزش‌وپرورش شهرستان گرمه پیشنهاد داده ایم تا بعد از امتحانات دانش‌آموزان ازآنجا به‌عنوان همیار پارکبان همانند همیار پلیس دعوت به همکاری شود تا در سراسر پارک‌ها و بلوارها کودکان از چمن‌ها و گل‌ها مراقبت کنند و با این کار هم چمن‌ها حفظ می‌شود هم این دانش‌آموزان مسئولیت‌پذیری را یاد می‌گیرند.

تعمیر و نوسازی اقلام معیوب در دستور کار قرار گرفت 

  



پارک های شهر گرمه تجهیز شدند


 
شهردار گرمه درگفتگو با خبرنگارپایگاه تحلیلی خبری  عصراترک اظهار داشت:  پیرو پیگیری خبرنگارعصراترک مبنی بر انتقال گلایه های مردمی در مورد خرابی تجهیزات اقلام بازی پارک های این شهر، طی جلسه ای که با واحد کنترل ترافیک شهرداری داشتیم ، مقرر شد که در مرحله اول میزان خسارت احتمالی تجهیزات برآورد شود و نسبت به بهسازی، تعمیر و بروز رسانی دستگاه ها اقدام شود.  
وی افزود:  شخصاً به تعدادی از پارک‌ها مراجعه کردم و ضمن شناسایی تجهیزات معیوب، به واحد مربوطه شهرداری و کارکنان واحد خدمات شهری انتقال داده شد و نسبت به جمع‌آوری و انتقال تجهیزات فرسوده به محل تعمیرگاه شهرداری اقدام کردیم. 
اسدی گفت: تعمیر و نوسازی اقلام معیوب در دستور کار قرار گرفت. در طی یک ماه گذشته چندین بار هم پیگیر این موضوع بوده ایم که هفته گذشته، تمام تجهیزات به‌روزرسانی شده و استفاده می‌شود.  


گزارش از رقیه فیروزه

0 نظر

ارسال نظرات