در حال بارگذاری
استاندار خراسان شمالی خبر داد:

وجود ۶۰۰ هزار واجدالشرایط رأی در خراسان‌شمالی

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در خراسان شمالی اندیشیده شده، گفت: تعداد واجدین شرایط در خراسان شمالی بیش از ۶۰۰ هزار نفر هستند.

محمدرضا حسین‌نژاد، صبح امروز در دقایق اولیه رأی‌گیری در مسجد انقلاب بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: از ساعت هشت صبح هم‌زمان با سراسر کشور رأی‌گیری در استان خراسان شمالی آغاز شده است.

 

وی ادامه داد: از مردم استان تقاضا داریم که در ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری در محل شعب حضور پیدا کنند و این تکلیف‌مداری باعث می‌شود تا دیدگاهی که دشمنان نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارند به ناامیدی تبدیل شود.

 

استاندار خراسان شمالی افزود: مشارکت بالا و انتخاب فرد اصلح باعث افزایش اقتدار کشور در سراسر جهان خواهد شد.

 

حسین‌نژاد اضافه کرد: انتخاب فرد اصلح به‌عنوان عالی‌ترین مقام کشور باعث می‌شود که رشد کشور در امتداد راه رئیس‌جمهور شهید انجام گیرد.

 

وی بیان داشت: در استان خراسان شمالی آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات انجام شده و تمام دستگاه‌ها در تعامل کامل برای برگزاری یک انتخاب سالم آماده هستند.

 

استاندار خراسان شمالی گفت: تعداد واجدین شرایط در خراسان شمالی بیش از ۶۰۰ هزار نفر هستند که همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی که جزو چهار استان برتر کشور قرار داشتیم مشارکت استان بالاتر و بهتر باشد.

 

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات