در حال بارگذاری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد:

آرای مردم پایگاهی برای افزایش عظمت ایران است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: شرکت مردم در انتخابات باعث می‌شود که پایه‌های ایران مستحکم شود و هر قدمی که در صندوق‌های رای برداشته می‌شود پایگاهی برای عظمت ایران شود.

غلامرضا کاظمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» با بیان اینکه وقتی فردی مسئولیتی قبول می‌کند باید با تمام وجود در میدان باشد، اظهار کرد: فرصت در زمان مسئولیت و خدمت به مردم کوتاه است و اگر فردی در این مسئولیت کار نکرد در آینده افسوس می‌خورد که چرا برای مردم کار نکرده است.  

وی با بیان اینکه باید بدانیم همه کاره کشور و انقلاب مردم هستند، افزود: مردم ما اقتصاد سخت را تحمل می‌کنند، جانشان را هم برای کشور می‌دهند فقط فردی را می‌خواهند که شفاف و روراست برنامه‌هایش را بدون شعاردهی عنوان کند.  

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد ادامه داد: چشم و گوش مردم جهان به این است که ایران پیشرفت‌هایش را نشان بدهد یکی از پیشرفت‌ها این است که جمعه آینده منتظرش هستیم و مردم با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بهترین گزینه را انتخاب کنند.

کاظمی هر قدمی که برای دادن رای برداشته می‌شود را ایجاد پایگاه برای عظمت ایران دانست و گفت: شرکت مردم در انتخابات باعث می‌شود که پایه‌های ایران مستحکم شود و هر قدمی که در صندوق‌های رای برداشته می‌شود پایگاهی برای عظمت ایران شود.

این مسئول ادامه داد: قلم‌هایی که در روز جمعه به نگارش و رای دادن می‌پردازند موشکی برای رسیدن به اهداف ایران می‌شود.

وی با بیان اینکه با قهر کردن و نیامدن به پای صندوق‌های رای بی‌تفاوتی خودمان را به سرنوشت کشور نشان می‌دهیم و به عبارتی دیگر سرنوشت ایران به یک عده خاص سپرده می‌شود.  

کاظمی به عنوان استاد دانشگاهی که ۳۵ سال در بین جوان‌ها بوده است، عنوان کرد: مردم ما باید در سرنوشت خودشان سلیم باشند و با تشخیص خوبی که دارند فردی را انتخاب کنند که قلبش برای مرد کشورش بتپد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: امروز اگر کشور دست افراد کم تبحر بیفتد روز به روز به عقب برمی گردیم. امروز نیاز داریم سکان کشور دست کسی باشد که مقتدر، مدیر و شجاع باشد در این صورت انقلاب اسلامی مستحکم‌تر می‌شود.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات