در حال بارگذاری
با حضور مسئولان استانی انجام گرفت؛

نیم‌تن مواد مخدر در بجنورد معدوم شد

صبح امروز نیم‌تن انواع مواد مخدر در حاشیه مرکز بازپروری لنگر بجنورد معدوم شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، محمدرضا حسین‌نژاد در مراسم امحا مواد مخدر که امروز در حاشیه مرکز بازپروری لنگر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد:  در حوزهٔ مواد مخدر، پیشگیری مقدم بر مقابله و درمان است و تلاش مجموعه دست اندرکاران مبارزه با مواد مخدر این است که افراد جامعه و نیروی انسانی ارزشمند، مبتلا به مواد مخدر نشوند گرچه برای درمان معتادین و مقابله با قاچاقچیان و سوداگران مرگ نیز برنامه‌هایی داریم.  

استاندارخراسان شمالی افزود: کار فرهنگی برای مبارزه با مواد مخدر باید در اولویت باشد و نباید اجازه دهیم سرمایه‌های انسانی و مادی جامعه بسوزد و از بین برود.

حسین‌نژاد به ضرورت کنترل مبادی ورودی استان نیز اشاره کرد و از برنامه‌ریزی برای ایجاد ایست و بازرسی و جلوگیری از ورود مواد مخدر در مبادی استان خبر داد و افزود: در مقوله درمان و آموزش نیز فعال هستیم و بازیگران زندگی در روستاها برای پیشگیری از اعتیاد، فعال هستند.  

استاندار افزود گرچه در درمان فعال هستیم اما مواد مخدر صنعتی قابل درمان نیست اما امروز در فضای مجازی قبح این موضوع از بین‌رفته و به خطر آن کمتر توجه می‌شود و نباید اجازه شیوع و اعتیاد داده شود.

حسین‌نژاد اظهار امیدواری کرد در آینده، با پیشگیری و مقابله با مواد مخدر، سرمایه‌های مادی و معنوی جامعه را حفظ کنیم و 
و فضای امن و عاری از آلودگی به مواد مخدر در جامعه داشته باشیم.

جواد ایلالی، نیز دراین آئین قانون مبارزه با مواد مخدر را مورد توجه قرار داد و گفت: قانونگذار معتاد را بیمار دانسته است و حاکمیت به دنبال درمان است اما سوداگران مرگ و قاچاقچیان که جامعه را آلوده می‌کنند باید مجازات شوند.  

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از کشفیات اخیر مواد مخدر در استان تقدیر کرد و گفت در یک هفته اخیر ۱۰۰ کیلو گرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در استان کشف شده است.

انتهای خبر/دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات