در حال بارگذاری
عصر اترک گزارش می‌دهد؛

نواخته شدن طنین یاوران مقاومت در خراسان شمالی

شماره خبر : 2184 - https://asreatrak.ir/short/erng2

دانش‌آموزان خراسان شمالی امروز با حضوری پرشور و میدانی نشان دادند که در راستای حمایت از جبهه مقاومت در قالب یاوران مقاومت حضور دارند و لحظه‌ای کودکان جنگ‌دیده را تنها نمی‌گذارند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، در حالی از یک‌ساله شدن طوفان الاقصی می‌گذرد که رژیم کودک‌کش اسرائیل در روزهای پایانی خود قرار گرفته و برای نجات و به تأخیرانداختن نابودی خود به هر وحشی‌گری دست می‌زند و از هیچ جنایتی دریغ ندارد.

 

امروز با این جنایت‌ها خون امت واحده اسلامی به جوش آمده و همه این امت پای‌کار آمده و دست‌به‌دست هم داده تا این غده سرطانی را از سر جامعه اسلامی دور کنند.

 

این رژیم غاصب اگر این روزها نفس می‌کشد در واقع تنفس مصنوعی است که توسط آمریکا و انگلیس به او دمیده می‌شود وگرنه به پایان خط رسیده است.

 

امروز  یک هزار نفر از دانش‌آموزان دختر خراسان شمالی به نمایندگی از سایر دانش‌آموزان در کنار هم جمع شدند تا نشان دهند که دانش‌آموزان غزه و لبنان تنها نیستند و تا پای جان و آزادی قدس در کنار آنها هستند.

نواخته شدن طنین یاوران مقاومت در خراسان شمالی

 

تکرار حماسه کربلا در غزه و لبنان 

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش در همایش هزارنفری دانش‌آموزان دختر خراسان شمالی گفت: حماسه عاشورا و کربلا امروز در غزه در حال جریان است و هر روزه شاهد شهادت نوزادان، زنان و مردانی هستیم که بی‌گناه طعمه وحشی‌گری این رژیم غاصب شده است.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین پور ثانی با تأکید بر این که کودکان چه خطری برای اسرائیل می‌تواند داشته باشد که این رژیم کودک کش آنها را نشانه گرفته است، اظهار کرد:  بعد از حماسه کربلا زینب (س) ماند و قیام کرد و اگر امروز اربعین ادامه پیدا می‌کند به‌خاطر حضور زینب (س) بوده، بنابراین اسرائیل از این‌ حضورها هراس دارد.

 

وی افزود: دشمن از تجمع‌های میلیونی ملت ایران می‌ترسند اما مردم خود را در میدان مبارزه می‌بینند و دو روز گذشته باشکوه‌ترین تاریخ نمازجمعه تهران را برپا کردند و رهبری نشان داد که ما مرد میدان  و نسل امام حسین (ع) و ادامه‌دهنده این راه هستیم و هیچ هراسی از دشمن نداریم.

 

دشمن از خون شهدا هراس بیشتری دارد 

پور ثانی بیان داشت: در تاریخ کشور ایران در دفاع مقدس مردم درحالی‌که روزانه شهدای زیادی داشتند؛ اما از پا ننشستند و بعد از شهادت‌ها روزبه‌روز بر اعزام رزمنده بیشتر می‌شد و امروز نیز به همان صورت است این شهادت‌ها مسیر را متوقف نمی‌کند.

 

این مسئول گفت: با اجرای برنامه یاوران مقاومت نشان می‌دهیم که ما از نسل حاج‌قاسم هستیم و شهادت کرامت ماست و بسیاری از ما اگر این شهدا زنده بودند را نمی‌شناختیم در حالی که خون شهید از خود شهید برای دشمن خطرناک‌تر است و این خون در کل دنیا جریانی را درست می‌کند که به نابودی دشمن کمک می‌کند.

 

وی تأکید کرد: هم اکنون هم سید حسن نصرالله جهانی شد و همه او را بزرگ می‌دارند. 


این مسئول خاطرنشان کرد: ما در این همایش می‌خواهیم به دوستان لبنانی و فلسطینی و دانش‌آموزان آزادی‌خواه در کره زمین بگوییم که ما فرزندان ایران، وارثان امام حسین (ع) در کنار شما هستیم و تا نابودی ظلم و آزادی قدس از پا نمی‌نشینیم.

نواخته شدن طنین یاوران مقاومت در خراسان شمالی

دانش‌آموزان پیش‌گامان گام دوم انقلاب‌اند

 

ابوالقاسم اکبری در همایش یک هزارنفری یاوران مقاومت در مرکز خراسان شمالی گفت: امروز دانش‌آموزان پیشتازان تمدن نوین اسلامی و پیش‌گامان گام دوم انقلاب هستند.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه‌های پرورشی و آموزشی در خراسان شمالی با همکاری تمام مسئولان فرهنگی در مسیر اعتلای فرزندانمان به‌خوبی اجرا شده است.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی با تأکید بر این موضوع که امروز جمهوری اسلامی ایران بااقتدار و باعزت مسیر را پیش می‌برد، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با رهبری فرزانه، تیزبین و فرمانده‌ای قوی در مسیر حرکت قرار دارد که حضور میلیونی مردم در نمازجمعه با حضور رهبری به‌خوبی این اقتدار را به جهانیان نشان داد.

 

جبهه مقاومت مولود انقلاب اسلامی است 

اکبری با بیان اینکه جبهه مقاومت مولود انقلاب اسلامی ایران  و رشادت‌های حاج‌قاسم است، ابراز داشت: رژیم کودک کش و سگ هار آمریکا در منطقه روزهای آخرش را طی می‌کند و دیده می‌شود که چگونه برای حفظ خودش با خباثت مردم را در لبنان و غزه به شهادت می‌رساند و به هر جنایتی دست می‌زند.

 

این مسئول گفت: جنایت‌های وحشیانه این رژیم به‌گونه‌ای است که در هیچ جنگی تاکنون این اتفاق نبوده و تاکنون بیش از ۱۰ بیمارستان و مدرسه را بمباران کرده و کودکان و زنان را به شهادت رسانده است.

 

اکبری بیان داشت: مجموعه تشکل‌های دانش‌آموزی در سراسر کشور و استان خراسان شمالی تربیت و توجه به تمام جوانب تربیتی اولویت کار ما است و در این مسیر  فرزندان ما استکبارستیز و مؤمن تربیت می‌شوند.

نواخته شدن طنین یاوران مقاومت در خراسان شمالی

 

نیروهای نظامی ما فرزندان پرورش‌یافته آموزش‌وپرورش هستند 

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی افزود: در تشکل‌های دانش‌آموزی که پیشتازان گام دوم انقلاب هستند در راستای منویات حضرت آقا حرکت انجام می‌شود و گام‌های خوبی برداشته شد و نزدیک به قله هستیم. 

 

وی با تأکید بر این موضوع که نیروهای نظامی ما اقتدار دارند و اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشیده‌اند، اضافه کرد: نکته قابل‌توجه این است که این‌ها فرزندان ما هستند که در آموزش‌وپرورش تربیت شده‌اند.

 

این مسئول گفت: امروز همایش بزرگ یاوران مقاومت در استان خراسان شمالی با حضور پرشور دانش‌آموزان استکبارستیز برگزار شد که ثابت کنند دانش‌آموزان پیرو خط رهبری هستند و از دانش‌آموزان غزه و لبنان دفاع می‌کنند.

 

تهیه و تنظیم گزارش: آرزو رحمانی

انتهای خبر/

 

0 نظر

ارسال نظرات