در حال بارگذاری
امام جمعه بجنورد:

نمایندگان از دخالت نابجا خودداری کنند

امام جمعه بجنورد گفت: نمایندگان مجلس دوازدهم شورای اسلامی از دخالت‌های نابجا خودداری و اجرای قانون را از مجریان مطالبه کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، حجت‌الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد اظهارکرد: مجلس در راس امور قرار دارد و نمایندگان به‌عنوان خادم ملت باید قوانین و برنامه‌های توسعه را تحقق بخشند.

وی با بیان اینکه انتظار مردم از نمایندگان مجلس دوازدهم کار جهادی است، تاکید کرد: نمایندگان عمل به قانون و رعایت وظایف قانونی را مدنظر داشته باشند و از دخالت‌های نابجا خودداری و اجرای قانون را از مجریان مطالبه کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اضافه کرد: نمایندگان مصالح ملی کشور را در نظر گیرند و در جهت رفاه مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام نوری گفت: دشمنان سعی دارند بصیرت و نگاه دولت‌ها را نسبت به ملت‌ها و کشورها تغییر دهند.

وی با اشاره به حوادث اخیر در غزه افزود: امروز همه دنیا فهمیده‌اند که اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین برود.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه در این هشت ماهه ۲۰ درصد مرم غزه کشته و زخمی شدند و این یعنی نسل‌کشی و ۳۷ هزار کودک و ۱۰ هزار نفر زیرآوار قرار دارند، تصریح کرد: اتفاقی که این روزها در غزه اتفاق افتاده است تکرار داستان دوباره یزیدیان است که در آن زمان عمر سعد خیمه ها را بر سر زنان و بچه‌ها آتش زدند و امروز نیز دیدیم که اسرائیل با حمایت استکبار، مکانی که امن اعلام کرده بود چادرها را بر سر زنان و بچه‌ها آتش زد و بمب‌های آمریکایی را بر سر آن‌ها ریخت.

انتهای خبر/گ

0 نظر

ارسال نظرات