در حال بارگذاری
شاعر و نویسنده بجنوردی:

مشارکت حداکثری در انتخابات باعث نشاط ملی می‌شود

یک شاعر و نویسنده بجنوردی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، شور و نشاط ملی را به همراه دارد و باعث اتحاد و وحدت ملی خواهد شد.

 مرضیه براتی، در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک اظهار داشت: باتقوا بودن، اخلاق‌مداری و ولایت‌مداری از مهم‌ترین ویژگی‌های پایه‌ای است که فرد منتخب برای ریاست‌جمهوری باید داشته باشد.

 وی ادامه داد: همچنین از دیگر ویژگی‌های فرد اصلح برای رئیس‌جمهوری می‌توان به زیرک، باهوش بودن و داشتن قدرت برای تشخیص مصلحت کشور اشاره کرد.

 این شاعر و نویسنده بجنوردی با تأکید بر این موضوع که دشمن از حضورهای پرشور مردم در صحنه‌های مختلف در کشور ایران واهمه دارد، گفت: براین‌اساس مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، هم شور و نشاط ملی را به همراه دارد و باعث اتحاد و وحدت ملی خواهد شد.

 براتی با تأکید بر این موضوع که مشارکت بالا در انتخابات باعث ایجاد یاس و ناامیدی در دشمنان این مرزوبوم خواهد شد، افزود: از طرفی این حضور پرشور باعث اقتدار، عظمت و شکوه ایران در جهان خواهد شد.

 وی با اشاره به بیان تاریخی امام راحل دررابطه‌با اینکه «میزان رأی ملت است» افزود: مردم ایران در تمام نقاط تاریخی به‌خوبی نشان داده‌اند که هیچ زمانی پشت نظام را خالی نکرده‌اند.

 این فعال اجتماعی در خراسان شمالی یادآور شد: شهید جمهور بسیار مردم‌دار، باتقوا و اخلاق‌مدار بود و همین رفتارها باعث شد در دل مردم جا بگیرد.

 این شاعر و نویسنده بجنوردی با اشاره به اینکه شهید رئیسی نسبت به بیت‌المال بسیار حساسیت داشت، بیان داشت: به‌طوری‌که شهید جمهور در زمان فعالیتش در تولیت آستان قدس بدون چشم داشت تمام‌وقتش را صرف خدمت کرد و هیچ حقوق و مزایایی برای فعالیت در آستان مقدس امام رضا (ع) دریافت نمی‌کرد و خود را خادم‌الرضا می‌دانست.

 براتی ابراز داشت: خدمت صادقانه و مجاهدانه شهید رئیسی او را به‌گونه‌ای رشد داد که اجر کارش را جز شهادت نمی‌توانست جبران کند.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات