در حال بارگذاری
امام جمعه موقت بجنورد:

نامزدهای انتخابات شهید رئیسی را الگو قرار دهند

امام‌جمعه موقت بجنورد مهم‌ترین ویژگی‌های شهید رئیسی را مدیریت، اخلاق اسلامی و ساده‌زیستی وی دانست و افزود: نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری باید راه و روش آیت‌الله رئیسی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی عصر اترک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی موسوی جاجرمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی عصر اترک، اظهار کرد: گفتمان نامزد اصلح انتخابات نزدیک به گفتمان امامین انقلاب باید باشد همان‌طور که شهید رئیسی پیرو فرمایشات رهبر انقلاب عمل می‌کرد.

وی افزود: از دیگر ویژگی‌های فرد اصلح کاردانی، ساده‌زیستی و خدمت به مردم به‌ویژه محرومان است.

او همچنین دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی را از دیگر ویژگی‌های نامزد اصلح دانست، و عنوان کرد: شخصی که به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود نباید به دشمنان کشور اعتماد داشته باشد.

امام‌جمعه موقت بجنورد خاطرنشان کرد: همان‌طور که شهید رئیسی خستگی را نمی‌شناخت مردم نیز چنین رفتاری را از رئیس‌جمهور آینده کشور می‌خواهند.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو زمانی شکل می‌گیرد که آحاد مردم احساس مسئولیت نسبت به تعیین سرنوشت کشور را در خود ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام موسوی‌جاجرمی بیان داشت: تمام افراد جامعه با هر گرایش و مذهبی باید در این انتخابات شرکت نمایند تا عزت ایران در جهان حفظ شود.

امام‌جمعه موقت بجنورد گفت: دشمن به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات و حذف پشتوانه کشور است.

 وی تأکید کرد: همان‌طور که حضرت امام(ره) فرمودند زمانی که دشمن فردی را حمایت کرد بدانید آن شخص برای کشور مضر است و زمانی که فردی را تخریب کرد آن شخص برای کشور مفید است.

او انتخابات را یک تکلیف شرعی و حق انسانی دانست و افزود: آحاد جامعه در عرصه انتخابات باید نقطه مقابل دشمنان قرار بگیرند.

این مقام مسئول بیان کرد: حضور پررنگ مردم در انتخابات اقتدار کشور را بالا می‌برد و در دید سایر کشورها نظام مستحکم با پشتوانه قوی مردم به چشم می‌آید.

حجت‌الاسلام موسوی‌جاجرمی مهم‌ترین ویژگی‌های شهید رئیسی را مدیریت، اخلاق اسلامی و ساده‌زیستی وی دانست و افزود: نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری باید راه و روش آیت‌الله رئیسی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای خبر/ی

0 نظر

ارسال نظرات