در حال بارگذاری
یک عالم اهل سنت خراسان‌شمالی:

مشارکت حداکثری در انتخابات جمهوریت را مستحکم می‌کند

یک عالم اهل سنت خراسان شمالی گفت: مشارکت پرشور مردم در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری، بار دیگر پایه‌های استوار جمهوریت و اسلامیت نظام را مستحکم می‌کند.

رحیم آخوند صمدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: ملت پر افتخار و حماسه‌ساز ایران، بار دیگر در اوج عزت و عظمت و اقتدار، اراده قاطع ملی و دینی خود را در هشتم تیرماه ۱۴۰۳ به رخ جهانیان خواهند کشید و با حضور گسترده، پرصلابت و دشمن‌شکن خود در انتخابات، برگ زرین دیگری را از کتاب قطور افتخارات ماندگار خود، ورق خواهند زد.

این عالم برجسته اهل‌سنت افزود: مشارکت عظیم مردم در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری، بار دیگر پایه‌های استوار جمهوریت و اسلامیت نظام را استحکام بخشیده و فصل نوینی را در عرصه دستیابی به اهداف و آرمان‌های والای دینی و انقلابی آن هم در گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی پیشروی دولتمردان قرار خواهد داد.

وی افزود: ایرانیان مؤمن و غیور در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری، ظرفیت عظیم خود را در مواجههٔ متین و خردمندانه با جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار، با زیبایی و چیره‌دستی هرچه‌تمام‌تر به تصویر خواهند کشید و کشور خود و منافع ملی خود و آیندهٔ پُرتلاش و امیدوارانهٔ خود را بیمه خواهند کرد.

این عالم اهل‌سنت با بیان اینکه در انتخابات پیشرو انسجام ملت ایران، اقتدار ملی را به همراه خواهد داشت، گفت: حال آمریکا و رژیم صهیونیستی با دیدن حضور مردم و انتخاب فرد اصلح وخیم شده و خواهند فهمید که فشارهای مختلف سیاسی، اقتصادی و غیره بر ملت ایران دیگر اثرگذار نخواهد بود.

امام‌جمعه اهل‌سنت شهر یکه سعود راز و جرگلان ادامه داد: بنده به نمایندگی از علمای اهل‌سنت خراسان شمالی به‌تمامی ملت ایران توصیه می‌کنم که نامزدی را برای ریاست‌جمهوری انتخاب کنند  که روحیه جهادی داشته باشد و همانند شهید جمهور عزیزمان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بتواند پیگیر مشکلات و مطالبات مردم و در بین مردم باشد.

مصاحبه از: بهنام وحیدی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات