در حال بارگذاری
عالم اهل‌سنت خراسان شمالی:

مشارکت بالا ناامیدی دشمنان را در بر دارد

امام‌جماعت مسجد ابوحنیفه اهل‌سنت بجنور گفت: مشارکت بالا موقعیت نظام را تقویت کرده و طمع دشمنان به این کشور را نقش‌برآب کرده و آن‌ها را ناامید می‌کند.

امان دردی آخوند یزدانی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، بدخواهان نظام اسلامی با استفاده از صدها رسانه و شبکه تلویزیونی و فضای مجازی تلاش می‌کنند با ناامید کردن مردم و بدبین کردن آنها به مسئولان و طرح مسائل اقتصادی مانع حضور گسترده آنها در انتخابات شوند.

وی با بیان اینکه تأکید مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۸ تیر است، اظهار کرد: از مردم فهیم و انقلابی کشور و به‌ویژه مردم ولایت‌مدار استان دعوت می‌کنیم برای پاسخ به ندای رهبری در این انتخابات شرکت کنند تا دشمن ناامید شود.

وی گفت: مشارکت مردم بدون تردید در جهت منافع ملی است و این حضور می‌تواند ناامید کردن دشمنان و قدرت‌های استکباری را به همراه داشته باشد. 

امام‌جماعت مسجد ابوحنیفه اهل‌سنت بجنورد تأکید کرد: مشارکت بالا موقعیت نظام را تقویت کرده و طمع دشمنان به این کشور را نقش‌برآب می‌کند.

آخوند یزدانی افزود: انتخابات یكی از بارزترین اشكال همبستگی ملی است که با وجود اندیشه‌های مختلف، در انتخابات خواسته‌ها در یك جا جمع می‌شود و برای توسعه و امنیت كشور اسلامی تلاش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انتخاب افرادی امانت‌دار و مطمئن از سوی مردم به رشد جامعه کمک می‌کند، افزود: اگر می‌خواهیم نظام اسلامی پایدار و توانمند شود، باید دولتی قوی و شایسته ملت با انتخاب افراد مومن و انقلابی داشته باشیم همانند دولت قبلی شهید آیت‌الله رئیسی داشته باشیم که مردم ما باید چنین دولتی را برای این دوره انتخاب کنند که خدمت به ملت و خادم بودن در اولویت اصلی کارهای دولتش باشد.

این عالم اهل‌سنت گفت: در شبکه‌های ماهواره‌ای در هر دوره از انتخابات با تصاویر دروغین و ساختگی قصد دارند که ملت را از نظام جدا کنند و به حول قوه الهی و به تدابیر مقام معظم رهبری، توطئه‌های دشمنان خنثی شده و ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی همیشه با حضور پرشور تمامی معادلات سیاسی و دسیسه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

آخوند یزدانی اظهار داشت: ملت ایران با مشارکت حداکثری در ۸ تیرماه و در این روز سرنوشت‌ساز ضمن اینکه در آینده کشور اثرگذار خواهند بود جواب نه به همه دشمنان نظام خواهند داد و هزینه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب با مشارکت بابصیرت و آگاهانه ملت ایران در روز تاریخی ان‌شاءالله به سنگ خواهد خورد. 


انتهای خبر/بهنام وحیدی 

0 نظر

ارسال نظرات