در حال بارگذاری
فرمانده سپاه شهرستان سملقان:

مشارکت باعث تضمین دوام و قوام نظام است

فرمانده سپاه شهرستان سملقان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری باعث تضمین دوام و قوام نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

 وحید قویدل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی « عصر اترک » گفت: شهید رئیسی دارای روحیه انقلابی و جهادی بود و تلاش پشتکار  بالایی داشت و در حوزه ولایت‌مداری، آیت‌الله رئیسی کاملاً مطیع امر ولایت بود و از دل مردم بود و برای مردم تلاش می‌کرد؛ لذا با این روحیه گره‌گشایی خیلی زیادی برای مردم انجام داد.

 وی ادامه داد: در عرصه‌های مختلف با حضور آیت‌الله رئیسی بسیاری از کارخانه‌ها و تولیدی‌هایی که به‌صورت غیرفعال بودند، فعال شد و در موضوعات مختلف و برنامه‌های عمرانی پروژه‌های بر زمین‌مانده عملکرد بالایی داشتند که ختم به خیر شد و ختم به شهادت شد.

 فرمانده سپاه شهرستان سملقان به‌ضرورت انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: گزینه‌ای که سلایق و رفتار و منش او نزدیک‌تر به شهید رئیسی باشد توسط مردم انتخاب شود، مردم ما، مردم با بصیرتی هستند و باتوجه‌به تبلیغاتی که انجام شده باتوجه‌به مناظراتی که انجام شده قطع به‌یقین آن فرد ولایی و جهادی و انقلابی مدنظرش هم هست و مورد انتخاب مردم واقع می‌شود.

 وی ادامه داد: باتوجه‌به اینکه مشارکت در انتخابات باعث تضمین نظام و انقلاب است و مطالبه جدی مقام معظم رهبری از مردم و آحاد و اقشار مختلف جامعه این است که بتونیم در این جشن سیاسی شرکت کنیم قطعاً این مشارکت در انتخابات باعث افزایش عزم ملی و پیشبرد اهداف نظام خواهد شد.

 فرمانده سپاه شهرستان سملقان افزود: امروز لازم است با تلاش و کوشش و دیدارهای چهره‌به‌چهره و حضور نقطه‌ای در بین مردم و بصیرت‌افزایی در راستای افزایش مشارکت بتوانیم این مشارکت را در این دوره به درصد قابل‌توجهی برسانیم که این مشارکت باعث تضمین دوام و قوام نظام خواهد شد که این امر توسط مردم حتماً محقق خواهد شد.

قویدل تصریح کرد: دشمنان ما عزم خودشان را برای کم‌رنگ‌شدن حضور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری جزم کردند تا مردم‌سالاری دینی ما را کم‌رنگ جلوه بدهند و مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جهان زیر سؤال ببرند.

 وی ادامه داد: به همین خاطر دشمنان ما درصدد این هستند که مردم کمتر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و مشارکت کمتری در انتخابات داشته باشند اما مردم ما بابصیرت و ولایت‌مداری که دارند قطعاً دشمنان را مأیوس و ناامید خواهند کرد.

 قویدل تأکید کرد: این انتخابات یکی از انتخابات حساس و مهم است که امید است بتوانیم با مشارکت بالا امید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم کمااینکه در تمامی انتخابات دشمنان در صدد این بودند که مشارکت حداقلی داشته باشیم که مشارکت استان در این انتخابات در مرحله اول بیش از چهل و چهار درصد بوده که باز هم نیاز به تقویت است نیاز به حضور است.

 وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران که با حضور معنوی حضرت امام (ره) شکل گرفت کاملاً یک انقلابی بر پایه اسلام و ارزش‌های دینی است؛ لذا ما هر آنچه که در انقلابمان نسبت به دیگر انقلاب‌هایی که در سراسر دنیا رخ‌داده برتری داریم این است که انقلاب ما بر پایه دین و شریعت ماست بر پایه اعتقادات ماست.

 قویدل گفت: تا زمانی که این اعتقادات و این شریعت و دینمان را در انقلابمان حفظ و تقویت کنیم انقلاب پابرجا خواهد بود و به تاسی از ائمه معصومین و به تاسی از شهدایی که در راه انقلاب جان خودشان رو از دست دادند قطعاً روزبه‌روز پایه‌های انقلاب استوارتر خواهد شد و این تداوم و استواری به مشارکت مردم به حضور مردم است.

 وی به سخن تاریخی حضرت امام اشاره کرد و افزود: زمانی که انقلاب شکل گرفت حضرت امام فرمودند که من به پشتوانه مردم انقلاب را شروع کردم و دولت تعیین می‌کنم، انقلاب ما بر پایه اسلام و دین و شریعت بوده و مردم دین‌دار و ولایت‌مدار ما قطعاً نسبت به ادامه راه انقلاب حتماً اهتمام خواهند داشت و این کار بادوام بیشتری پیگیری خواهد شد.

انتهای خبر/صدیقی

0 نظر

ارسال نظرات