در حال بارگذاری
استاندار خراسان شمالی عنوان کرد:

دستگاه‌ها در حوزه جوانان هدفمند کار کنند

استاندار خراسان شمالی گفت: تقسیم کار دستگاه‌های اجرایی استان خراسان شمالی برای حوزه جوانان به‌صورت هدفمند در قالب یک مأموریت ضروری است.

به گزارش خبرنگار عصر اترک، محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان شمالی در محل استانداری با تأکید بر بهترشدن وضعیت جوانان در اولویت کارها اظهار داشت: این در حالی است که قطعاً در این مسیر مأموریت اداره کل ورزش و جوانان با سایر دستگاه‌های اجرایی متفاوت است .

 وی ادامه داد: توجه به حوزه‌های جوانی جمعیت، اعطای تسهیلات، در اختیار قراردادن امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی به جوانان از مهم‌ترین اقداماتی است که در حوزه جوانان در حال انجام‌شدن است.

 استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: اعطای تسهیلات و اقدامات فرهنگی از راهکار ترویج ازدواج است؛ لذا دستگاه‌های متولی این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند .

 این مسئول بیان داشت: با انجام مطالعات مختلف اجتماعی و جامعه‌شناسی به موضوعات حوزه جوانان باید به‌صورت عمقی و ریشه‌ای ورود پیدا کنیم .

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: تقسیم کار دستگاه‌های اجرایی استان برای حوزه جوانان به‌صورت هدفمند در قالب یک مأموریت ضروری است.

 حسین‌نژاد تأکید کرد: از اهمیت مشاوره نباید غفلت کرد؛ چون موضوع آموزش مهارت‌های زندگی را پررنگ‌تر جلوه می‌دهد و همین امر در کاهش طلاق بسیار کمک می‌کند.

 

 انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات