در حال بارگذاری
مشاور مدیرعامل در امور فرودگاه‌های کشور:

فرودگاه بجنورد جزو فرودگاه‌های توسعه‌یافته است

شماره خبر : 1991 - https://asreatrak.ir/short/NBdvK

مشاور مدیرعامل در امور فرودگاه‌های کشور گفت: فرودگاه بجنورد توسعه‌یافته و در سطح کشور هم از منظر شرکت فرودگاه‌های کشور به جایگاه مطلوبی رسیده است به طوری که بزرگترین طول باند کشور را در این فرودگاه شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، محمدحسین آجیلیان در دیدار با استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه ۵۶ فرودگاه در سطح کشور داریم، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های ما توزیع عادلانه پروازها است که این اتفاق تاکنون رخ داده است.  

وی با تاکید بر اینکه نگاه تخصصی باید به این مجموعه داشت، تصریح کرد: نگاه سیاسی به فرودگاه‌ها روند اقدامات را کند خواهد کرد.

آجیلیان اظهار داشت: تکلیف فرودگاه این است که برقراری پرواز با مدیر فرودگاه نیست بلکه تابع ناوگان هوایی است اما گسترش فعالیت‌های فرودگاه در سال‌جاری به خوبی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه توپوگرافی منطقه بجنورد خاص است لذا با نگاه تخصصی تمام دستگاه‌های اجرایی می‌توان شاهد توسعه این مجموعه بود.

وی با اشاره به اینکه امکان افزایش پرواز هم وجود دارد، گفت: شرکت فرودگاه‌های کشور برای تحقق این موضوع به خراسان شمالی کمک خواهد کرد.

محمدرضا حسین‌نژاد در این دیدار گفت: تغییرات جزو لاینفک یک سیستم است چون تغییرات موجب پویایی و خلاقیت می‌شود اما این تغییرات نباید موجب نادیده گرفتن اقدامات شاخص مدیر اسبق مجموعه شود که امیدواریم با این تغییر ارتقای بیشتر حوزه فرودگاه بجنورد را شاهد باشیم.

استاندار خراسان شمالی افزود: با ارتقای تجهیزات فرودگاه تکامل این مجموعه را شاهد خواهیم بود.

وی اظهار داشت: همدلی و هم افزایی مدیران باید منجر به ارائه گزارش‌های امیدوار کننده به مردم شود.

گفتنی است با حضور مشاور مدیرعامل در امور فرودگاه‌ها از زحمات قدمگاهی مدیر سابق فرودگاه بجنورد تقدیر و کاملی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

انتهای خبر/دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات