در حال بارگذاری
امام جمعه شهرستان گرمه:

رمز پیروزی شهید جمهور اخلاق‌مداری است

حجت الاسلام رحمانی در خطبه‌های نمازجمعه گرمه گفت: رمز پیروزی شهید جمهور اخلاق‌مداری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک از شهرستان گرمه حجت‌الاسلام رحمانی در خطبه نماز جمعه امروز اظهار کرد: یکی از درس‌های که از امام جواد( ع)دادند، آگاهی سازی بود. هرکجا قدرت‌هایی که با تزویر و ریا عموم مردم رابر اساس خواسته خود همراه کنند، بایستی همت همه ماها با اتحادو وحدت، آگاهی سازی همه امت‌ها و ملت‌ها باشند. 

وی گفت: همین کاری که رهبر معظم انقلاب در همدلی و همزبانی با دانشجویانی اینچنین، با ایالات متحده آمریکا انجام دادند و فرمودند شما اکنون در طرف درست تاریخ که در حال ورق خوردن هست ایستاده اید. 

رحمانی اضافه کرد: در قرآن کریم آمده که حق ماندنی و جاودانه است و این باطل است که ذهوق و نابود شونده است. لذا اینکه عده ای گمان کنند که باطل با هیاهو و تزویر بیاد خودش را برنده میدان فرض کند، عده ای گمان کنند که پیروزی برای او بوده و ما شکست خوردیم. کما اینکه در جنگ احد هم همین اتفاق افتاد. 

همچنین در ادامه افزود: انتخابات چهارهم در کم تر از یک ماه دیگر برگزار می شود و یک خدمتگذار دیگر خواهد آمد، برای نوکری وخدمت به مردم شریف وعزیز ایران اسلامی، اما یقینا هرکسی لیاقت این جایگاه واین کرسی راندارد. حضرت آقا در فرمایشات خود اولین نکته ای که بیان داشتند، که تا حالا به ندرت از ایشان دیده بودیم، در مورد لجن پراکنی بود. 

در پایان امام جمعه گرمه گفت: رمز پیروزی رئیس جمهور شهید ما اخلاق مداری بود، ما باید مدافع خون شهدا باشیم.

0 نظر

ارسال نظرات