در حال بارگذاری
نماینده سابق ولی‌فقیه در لرستان:

رئیس جمهور آینده نباید دنبال قدرت باشد

نماینده سابق ولی‌فقیه در لرستان گفت: رئیس جمهور آینده نباید به‌دنبال قدرت باشد و مثل شاه اشرافی‌گری، تجمل‌گرا و طماع باشد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید احمد میرعمادی در مراسم چهلم شهید رئیسی که پیش از ظهر امروز در مسجد انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: فردی که می‌خواهد رئیس جمهور شود باید چند ویژگی داشته باشد از جمله این ویژگی‌ها داشتن عزت نفس، شرافت، بزرگ‌منشی، همت بلند است.

وی افزود: چند شاخصه دیگر فرد رئیس جمهور آینده داشتن استقلال، آویزان نبودن به کشورهای بیگانه است همچنین سعه صدر، اراده و عزم جدی در کار داشته باشد.

میرعمادی با بیان اینکه رئیس جمهوری که دنبال قدرت باشد و مثل شاه دنبال اشرافی گری باشد، فایده‌ای برای کشور ندارد، اضافه کرد: توانا بودن بسیار مهم است، بار سنگین این مملکت را به دوش کشیدن شوخی نیست فردی که ریاست جمهوری را قبول می‌کند باید توانگر و کارآمد باشد.

نماینده سابق ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: آمریکا با سیاست‌های تحریم، تهدید، تجاوز، تجزیه و تفرقه می‌خواهد نظام جمهوری اسلامی را محو کند اما در این ۴۳ سال خوشبختانه نتوانسته به خواسته‌های خود برسد.

انتهای خبر/ هدیه دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات