در حال بارگذاری
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خراسان‌شمالی:

بازار فروش دغدغه بانوان کارآفرین خراسان‌شمالی است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی گفت: دغدغه بانوان کارآفرین استان بازار فروش است و فعالیت‌هایی در استان برای بهتر شدن بازار فروش انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، اعظم‌السادات فخرنبی در همایش بانوان کارآفرین استان که در سالن جلسات شهدای گمنام دهکده مقاومت بسیج صبح امروز برگزارشد، اظهار کرد: بسیج جامعه زنان در کنار کار فرهنگی که انجام می‌دهد چند سالی است درراستای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز مسئولیتی برعهده گرفته است تا بانوان بتوانند در اقتصاد خانواده کمک کنند.

وی افزود: با هدف اقتصاد مقاومتی طرحی به نام فدک ایجاد شده است که بانوان خانه‌دار در کنار فرزندآوری و فرزندپروری بتوانند درچرخه اقتصاد خانواده هم کمک کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی ادامه داد: برای این مهم، فعالیت‌هایی نظیرمعرفی استاد کارآفرین در سطح استان، راه‌اندازی در سطح حوزه و محلات مراکز کارآفرینی، استقرار رابط و مشاور کارآفرین در تمام این مناطق بوده است.

وی با بیان اینکه در استان باید مشاغل بیشتری شکل بگیرد، عنوان کرد: برای راه‌اندازی این مشاغل نیاز به زیرساخت‌هایی دارد، دوره یادگیری و آموزش، معرفی متقاضیان به بانک‌ها برای اعطای تسهیلات و بازار فروش ازجمله زیرساخت‌هایی است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

فخرنبی در مورد مشکلات و سختی‌های بازار فروش و دغدغه فراهم کردن بازار فروش برای کارآفرینان گفت: فعالیت‌هایی در حد محلات برای بهتر شدن بازار فروش انجام شده اما نیازاست دستگاه‌های مربوطه نیز در این راستا به کمک بیایند.

وی ادامه داد: بانوانی که توسط محلات به اشتغال مشغل هستند اکثرا سرپرست خانوار هستند و نیاز شدیدی به این مشاغل ایجاد شده دارند که باید توجه بیشتری و شرایط آسان‌تری فراهم شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: امیدوارم همایش بانوان کارآفرین هر فصلی یک بارایجاد شود تا مشکلات و موانع سر راه بانوان کارآفرین برطرف شود.

گفتنی است در این همایش ۳۰۰ بانو کارآفرین دعوت شده بودند که ۴۵ نفر از آنان تقدیر شدند.

انتهای خبر/ هدیه دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات