در حال بارگذاری
امام‌جمعه شهرستان رازوجرگلان:

دشمنی استکبار بخاطر استقلال‌طلبی ما است

شماره خبر : 2149 - https://asreatrak.ir/short/4xJ1K

امام جمعه شهرستان رازوجرگلان گفت: اساس دشمنی استکبار جهانی با ایران استقلال طلبی ملت ایران اسلامی است.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک در شهرستان رازوجرگلان، حجت‌الاسلام حسین نادعلی زاده در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه گفت: اساس دشمنی استکبار جهانی با ایران بخاطر استقلال‌طلبی ملت ایران اسلامی است.

 نادعلی زاده گفت: همه شرارت‌ها، طراحی‌ها و برنامه‌های رژیم نامشروع صهیونیستی و اتاق فکر اسرائیل غاصب در آمریکا هدایت می‌شود و این سگ هار را آمریکا حمایت و پشتیبانی می‌کند.

 امام‌جمعه شهر راز افزود: با شهادت سید حسن نصرالله، با یاری خداوند، به شکست استکبار نزدیک‌تر می‌شویم و با مجاهدت گروه‌های مختلف جبهه مقاومت، ملت‌های مظلوم پیروز خواهند شد.

 وی با بیان اینکه در این عملیات شکست اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد و آمریکا نیز که چند ساعت قبل از عملیات از طریق ماهواره متوجه حمله ایران شده بود به رژیم اطلاع داد؛ ولی هیچ کاری نتوانستند بکنند، اظهار کرد: این سطح پاسخ دردناک ایران، نشانگر این است که احتمالاً رژیم صهیونیستی قصد داشت عملیات تروریستی را تا خود ایران بکشاند که این عملیات نقشه دشمن را خنثی کرد.

 خطیب نمازجمعه شهر راز در پایان با بیان اینکه با موشک‌باران قلب دشمن، اقتدار ایران به جهان ارسال شد، ادامه داد: اگر سگ هار آمریکا مهار نشود و از این عملیات عبرت نگیرد و ترمز ماشین ترور خود را نکشد، با پاسخ کوبنده‌تر شاهراه‌های حیاتی رژیم قطع خواهد شد.

انتهای خبر/ ادبی

0 نظر

ارسال نظرات