در حال بارگذاری
شهردار بجنورد:

خردادماه تصفیه‌خانه کشتارگاه صنعتی بجنورد افتتاح می‌شود

شهردار بجنورد: تا پایان خردادماه تصفیه‌خانه کشتارگاه صنعتی با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدعلی کشمیری در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار کرد: تا پایان خردادماه، فاز سه ایجاد تصفیه‌خانه کشتارگاه صنعتی شهرداری بجنورد تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

 کشمیری گفت: ایجاد تصفیه‌خانه با استانداردهای روز یکی از کمبودها و نواقصی بود که درکشتارگاه صنعتی ایجاد زحمت می‌کرد ودرسال گذشته ایجاد تصفیه خانه استاندارد با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سه فاز شروع و دو فاز آن تکمیل شده است و فاز سه شامل تکمیل تاسیسات بالغ بر۸۰ درصد تکمیل شده است که تا پایان خردادماه به پایان خواهد رسید.

شهردار بجنورد بیان کرد: با تکمیل این تصفیه‌خانه، می‌توان ادعا کرد پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین تصفیه‌خانه کشتارگاه که فعالیت‌های زیست محیطی استانداردی هم دارد در کشتارگاه صنعتی بکارگرفته‌ایم.

به گفته شهردار بجنورد، عمر کشتارگاه صنعتی و تاسیسات آن به ۲۰ سال می‌رسد و از همان شروع بکار اولیه، ایرادهای فراوانی در شبکه تصفیه وجود داشت اما تلاش کردیم با هزینه کرد در مجموعه، تصفیه خانه‌ای که بتواند حداکثر کارکرد و حداقل معایب را داشته باشد، ایجاد کنیم و خوشبختانه فرایند کار رضایت بخش است.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات