در حال بارگذاری
امام‌جمعه بجنورد:

حفظ نظام با انتخاب درست محقق می‌شود

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه حفظ نظام با انتخاب درست محقق می‌شود، گفت: تقویت نظام دینی و اسلامی به رأی مردم بستگی دارد که باعث تقویت زندگی مردم، نظام و ایران قوی در برابر دشمنان خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری در خطبه‌های نمازجمعه امروز در محل مصلی امام خمینی بجنورد اظهار داشت: امروز روز سرنوشت‌سازی برای ملت ایران است و همه مردم برای تعیین سرنوشت خودشان رأی می‌دهند.

وی با بیان اینکه  جایگاه ریاست‌جمهوری بسیار مهم است، ادامه داد: مهم است چه کسی را انتخاب کنیم برای ریاست‌جمهوری چراکه بسیاری از مسائل زندگی مردم به تصمیمات شخص رئیس‌جمهور و وزرایی مربوط می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: به همین دلیل زمانی که نگاه می‌شود تمام نامزدها با مردم صحبت و برنامه‌ها را با مردم در میان می‌گذارند و با آزادی کامل ملت ایران انتخاب‌هایشان را داشته‌اند.

نوری بیان داشت: از همه مردم تقاضا داریم در مشارکت حضور پیدا کنند، زیرا تقویت نظام دینی و اسلامی به رأی مردم بستگی دارد که باعث تقویت زندگی مردم، نظام و ایران قوی در برابر دشمنان خواهد شد.

وی ادامه داد: با انتخاب فرد اصلح و شاخصه‌های فرد اصلح که مطرح است انتخاب کنید تا بتواند عزت، استقلال و معیشت و اقتصاد مردم را به‌خوبی راهبری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: امید است با مشارکت و انتخاب بهترین سرنوشت خوبی را برای ملت ایران رقم خواهیم زد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار جمع هزارنفری مردم خراسان شمالی با مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار مسائل مهمی از جمله قصه غدیر و بحث امام و ولی و انتخابات مطرح شد. 

نوری اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند هم مشارکت و هم انتخاب اصلح مهم است و باید با بررسی کامل گذشته، مسئولیت‌هایی که تاکنون داشتند و برنامه‌هایی که دارند، انتخاب انجام شود. 

وی با اشاره به‌روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: افرادی که این مسئولیت را قبول کردند، فرصت گران بهایی برای خدمت به مردم دارند، چراکه امور عمرانی، فرهنگی و زندگی روزمره با این عزیزان ارتباط پیدا می‌کند، بنابراین چه‌بهتر که از فرصت به بهترین نحو استفاده شود و به دنبال حل گرفتاری‌های مردم باشند. 


انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات