در حال بارگذاری
فرماندار شهرستان سملقان:

هر رأی موشکی بر پایگاه‌های آمریکایی است

فرماندار شهرستان سملقان گفت: هر رأی یک موشک بالستیک بر ۳۲ پایگاه آمریکایی در اطراف مرزهای ایران است؛ هر رأی یک موشک قاره‌پیما بر قلب آمریکا و اسرائیل است.

 جواد بهادری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در طول خدمت بسیار کوتاهشان در سمت ریاست‌جمهوری ایران اسلامی شبانه‌روز برای رضایتمندی مردم و خدشه‌دار نشدن ایمان وامید مردم تلاش کرد.

 وی افزود: کارخانه‌ها و  سایر زیر ساخت‌های تعطیل شده همه باهمت و تلاش مردم و با اعتقاد مردم و با حضور گسترده‌شان در پای صندوق‌های رأی و با رأی‌دادن به خادمشان آیت‌الله رئیسی  فعال شدند.

 فرماندار شهرستان سملقان با نگاهی به تاریخ اسلام، گفت: امروز تزویر مانند زمان حضرت امیرالمؤمنین (ع) که ابوموسی اشعری علی زمان را با یک انگشتر از خلافت برکنار کرد و معاویه را به خلافت نشاند به میدان آمده است و مخالفین این انقلاب تمام تلاش خود را برای نابودی انجام می‌دهند.

 وی با تأکید بر اینکه شهید رئیسی شهید خدمت بود، افزود: مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح دل مقام معظم رهبری، شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران و هرکسی خادم این مردم است و دل شهید رئیسی را شاد می‌کنند.

 بهادری تأکید کرد: امروز حضور در پای صندوق‌های رأی مشت کوبنده‌ای بر دهان یاوه‌گویان و آمریکا و ایادی آمریکایی و اسرائیل است.

 وی ادامه داد: هر رأی یک موشک بالستیک بر ۳۲ پایگاه آمریکایی در اطراف مرزهای ایران است؛ هر رأی یک موشک قاره‌پیما بر قلب آمریکا و اسرائیل است.

 بهادری گفت: امروز صحبت بر سر ولایت‌فقیه است و هر کدام از ما می‌توانیم سرباز خوبی برای مقام معظم رهبری باشیم و در جهت تبلیغ حضور هرچه بیشتر مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش کنیم.

 وی به تقویت ایمان و امید مردم توسط مسئولین تأکید کرد و افزود: زیر ساخت‌ها باید برای مردم فراهم شود، همان‌طور که شهید رئیسی با خدماتی که برای مردم روستاها و شهرها و مناطق محروم داشتند، نامشان همیشه در دل‌ها باقی‌مانده است باید این خدمات را صدچندان کنیم.

 فرماندار شهرستان سملقان با تصریح بر اهمیت بیش‌ازپیش این دوره از انتخابات افزود: امروزه  تزویر به میدان آمده است و اگر حواسمان نباشد انقلابی که با زحمات بسیار و جان‌فشانی‌ها به این مرحله رسیده است به سرنوشت انقلاب آیت‌الله کاشانی و میرزا کوچک‌خان دچار می‌شود.

 وی خطاب به دشمنان گفت: بیش از ۴۵ سال است که از عمر پربرکت انقلاب می‌گذرد و شما با هزاران تزویر جنگ‌ها را راه انداختید ولی بدانید ما سرباز ولایت‌فقیه هستیم و خواهیم ماند و بار دیگر مردم با حضور پر شور در پای صندوق‌های رأی این حمایت خود را اعلام می‌کنند.

 وی به ۳۲ پایگاه آمریکایی در نزدیک مرزهای ایران اشاره کرد و گفت: اگر کشور از ریل انقلاب اسلامی خارج شود به سرنوشتی چون سوریه و عراق دچار می‌شویم، همه ما زنان ایزدی را دیدیم اگر نبود جمهوری اسلامی ایران که بر پایه مردم و ولایت‌پذیری مردم بود قطعاً سوریه‌ای دیگر در این داشتیم.

انتهای خبر/صدیقی

0 نظر

ارسال نظرات