حالت تاریک
  • جمعه, 1403/12/03 شمسی | 2025/02/21 میلادی
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن سایت خبری عصر اترک هستید؟
ثبت ۳۰۰۰۰ تماس مردمی با مرکز راه‌های خراسان‌شمالی
طی بارش برف اخیر انجام شد؛

ثبت ۳۰۰۰۰ تماس مردمی با مرکز راه‌های خراسان‌شمالی

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره حمل و نقل و راهداری خراسان شمالی گفت: حدود ۳۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های خراسان شمالی طی بارش برف اخیر به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی ربانی گفت: طی بارش برف و کولاک اخیر (۱۹ تا ۲۷ بهمن)، حدود ۳۰ هزار تماس مردمی با سامانه گویای ۱۴۱ برقرار شد.

وی افزود: از تعداد تماس‌های ثبت شده با مرکز مدیریت راه‌های استان ۲ هزار و ۵۰۷ مورد تماس با اپراتور بوده است.

این مسئول اظهار کرد: بیشترین تماس‌ها طی این مدت در خصوص شرایط جوی، امدادرسانی، شکایت‌های باری و مسافری و پیگیری شکایت‌ها، مشکل مشاهده شده جاده‌ای و مسافت بین‌شهری است.

ربانی ادامه داد: کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای هستند و هم‌وطنان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت جوی، انسداد راه‌ها و ترافیک محورها مطلع شوند، همچنین شکایت خود را در حوزه‌های راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا ثبت و پیگیری کنند.

انتهای خبر/ رحمانی

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.