در حال بارگذاری
معاون راه و شهرسازی خراسان‌شمالی خبر داد:

تملک زمین‌های ضلع شمالی شیروان برای مسکن‌ ملی

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: توافق شده زمین‌های ضلع شمال شهر شیروان در جنب مسکن مهر بابت ساخت مسکن ملی بهره برداری شوند.

علی فخرانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک اظهارکرد:  چهار هزار و ۷۷٠  خانوار متقاضی شیروانی واجد شرایط دریافت مسکن ملی شده‌اند. 
وی گفت: در این راستا، برای پاسخگویی به نیاز مسکن این متقاضیان واجد شرایط ۳۱ هکتار زمین ملی داخل محدوده شهر شیروان ( پس از انجام توافقات) واگذار شد.
 
فخرانی بیان کرد: در حال حاضر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ساخت مسکن ملی در قالب مجتمع‌های مسکونی سه واحدی در این ۳۱ هکتار زمین ملی را در دست اجرا دارد. 
وی گفت: در حال حاضر به طور کلی در شهر شیروان ساخت بیش از ۹۲۹ واحد مسکن ملی در حال انجام است که متقاضیان این مسکن‌ها آورده اول خود را واریز کرده‌اند. 
در عین حال، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: این اداره کل در راستای پاسخگویی به نیاز مسکن ملی متقاضیان شهر شیروان نسبت به جانمایی ۱۲٠ هکتار زمین کشاورزی مستثنیات در ضلع جنوب غربی شیروان همچنین نسبت به جانمایی ۸۴ هکتار زمین کشاورزی مستثنیات در ضلع غربی شیروان ورود کرده بود تا توافق و تملک شود که در نهایت با توجه به اینکه رای برای این دو پهنه زمین جانمایی شده به عنوان زمین‌های حاصلخیز درجه یک ودو صادر شد، توافق و تملک آنها، رد و از دستور کار خارج شدند.
 
وی اعلام کرد: در عین حال، در ضلع شمال شهر شیروان در جنب مسکن مهر این شهر، زمین‌های کشاورزی مستثنیات که با رای اداره امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان زمین غیرحاصلخیز معرفی و مصوب شده‌اند، توافق شد که باید تملک شوند تا بابت ساخت مسکن ملی بهره‌برداری شوند.

انتهای خبر /گ

0 نظر

ارسال نظرات