در حال بارگذاری
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی:

تلفیق نخبگی و صنعت باعث جهش تولید می‌شود

شماره خبر : 1990 - https://asreatrak.ir/short/4Pbqa

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی توجه به تولیدگران داخلی، نخبگان و دانشمندان را نکات اثرگذار در قوی شدن کشور دانست و گفت: تلفیق بین نخبگی و صنعت خود به خود باعث جهش تولید در کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، سردار اسماعیل فرجی در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی  خراسان شمالی که صبح امروز در محل دهکده مقاومت بسیج برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره امروز برای جریان‌سازی و گفتمان‌سازی در حوزه و عرصه تولید است.

وی افزود: امروز در اقتصاد متاسفانه نتوانستیم همتراز سایر عرصه‌های دفاعی، موشکی قوی شویم اما نسبت به گذشته وضعیت کشور بهتر است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بیان کرد: رمز قوی شدن، تولید ثروت است که پایه تولید ثروت توجه به کارخانه های داخلی و تولید داخل است همچنین توجه به تولیدات و دانش بنیان نیز باعث قوی شدن کشور می شود.

سردار فرجی ادامه داد: کشور باید به سمت مستقل شدن در تولیدات پیش برود و این نیازمند توجه همه مسئولین به حوزه تولید است.

وی توجه به تولیدگران داخلی، نخبگان و دانشمندان را نکات اثرگذار در قوی شدن کشور دانست و گفت: تلفیق بین نخبگی و صنعت خود به خود باعث جهش تولید می شود.

گفتنی است، جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان  با هدف تحقق بند ۲۰ این سیاست‌ها مبنی بر تقویت فرهنگ جهادی و اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به مدیران دارای خدمات برجسته خواهد شد.

انتهای خبر/دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات