در حال بارگذاری
رئیس دانشکده دخترانه انقلاب بجنورد عنوان کرد:

تقویت جبهه مقاومت با اتحاد دولت‌های اسلامی

شماره خبر : 2094 - https://asreatrak.ir/short/4xJnk

رئیس دانشکده فنی دخترانه انقلاب بجنورد گفت: بهترین عملکرد برای داشتن صلح پایدار در منطقه این است که دولت‌های مسلمان با یکدیگر متحدانه جبهه مقاومت را در برابر اسرائیل کودک کش و جنایت‌کار تقویت داشته باشند.

 اعظم‌السادات افشین فر، در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» دررابطه‌با عملیات وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل علیه مردم غزه و لبنان گفت: اسرائیلی‌ها در وهله نابودی قرار گرفته‌اند و برای حفظ خود از هیچ حرکتی فروگذار نمی‌شوند، بنابراین خواستند با به‌شهادت‌رساندن سید حسن نصرالله یک ضایعه‌ای را برای جبهه مقاومت ایجاد کنند و از نظر خودشان ضربه مهلکی را به حزب‌الله برسانند.

 وی ادامه داد: این در حالی است که متأسفانه از گذشته عبرت نمی‌گیرند؛ زیرا در مسیر مقاومت در مقابل ظلم و جریان مقاومت نشان‌داده‌شده است که این جریان در هیچ زمانی قائل به شخص نبوده و اگر فرمانده و یا رهبری، از این جریان به شهادت رسیده است، رهبری قوی‌تر جای او را گرفته است.

 رئیس دانشکده فنی دخترانه انقلاب بجنورد خاطرنشان کرد: بر اساس تاریخ همیشه رویش‌ها بسیار  قوی‌تر اتفاق افتاده اگر چه که غم ازدست‌دادن این چنین رهبری همچون سید حسن نصرالله خیلی سنگین است و همچون او به این زودی در واقع شاید به دست نیاید.

 افشین فر ابراز داشت: این در حالی است که ما مطمئنیم باتوجه‌به وعده قرآن کریم پیروزی با دشمنان صهیونیست‌ها است و به مدد الهی و اتحاد مسلمان در جبهه مقاومت این پیروزی نزدیک خواهد بود اتفاق می‌افتد.

 عضو شورای اسلامی شهر بجنورد یادآور شد: در این شرایط وظیفه دولت‌های مسلمان قطعاً اتحاد با یکدیگر در مقابل استکبار و صهیونیست جنایت‌کار است.

 افشین فر ابراز داشت: در شرایط فعلی برخی از کشورهای مسلمان برای حفظ شرایط اقتصادی خودشان را در یک حاشیه امن قرار داده‌اند، براین‌اساس آگاه باشند که اگر همراهی با جبهه مقاومت نداشته باشند قطعاً زمانی که آتش جنگ فراگیر شود در منطقه آنها بیشتر آسیب خواهند دید.

 رئیس دانشکده فنی دخترانه انقلاب بجنورد ادامه داد: براین‌اساس بهترین عملکرد برای داشتن صلح پایدار در منطقه این است که دولت‌های مسلمان با یکدیگر متحدانه جبهه مقاومت را در برابر اسرائیل کودک کش و جنایت‌کار تقویت داشته باشند.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات