در حال بارگذاری
مدرس حوزه عملیه خراسان شمالی:

بازگشت به عقب، افتادن در دره نابودی است

مدرس حوزه عملیه خراسان شمالی گفت: اگر به عقب بازگردیم و یا این قطار از ریل انقلاب اسلامی خارج شود قطعا به دره نابودی و هلاکت خواهد افتاد و همگی از بین خواهیم رفت.

زینب طالب پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» با بیان اینکه از تبیین دستاوردها، نتایج و فعالیت‌های خالصانه و بشردوستانه شهید رئیسی می‌توان در مسیر انتخابات استفاده کرد، اظهار کرد: ایشان در همین مدت کم از تمام وقت و انرژی خودش برای بهبود اوضاع کشور استفاده می‌کرد و خواب و آرامش را از خودش برای ملت ایران زدوده بود.

وی افزود: رهبر فرزانه می‌فرمایند که برای روشنگری و آگاهی بخشی، جهاد تبیین داشته باشید یعنی برای موفقیت در عرصه رسانه باید همواره روایت اول باشیم وگرنه بدخواهان با در دست داشتن رسانه‌های قوی روایت اول را نقل کرده و کنترل افکار جامعه را بدست می‌گیرند حال دروغ یا راست مهم اینست که آنان پیشی گرفته‌اند.  

مدرس حوزه عملیه خراسان شمالی با بیان اینکه ثروت امروز ما طلا و نفت نیست بلکه داده است، گفت: هر گروهی اطلاعات و داده بیشتری داشته باشد پیروز میدان خواهد بود، بنابراین برای معرفی بجا و درست عملکرد شهید رئیسی هرکسی که احساس تکلیف می‌کند لازم است پای کار بیاید و تبیین کند.

این مدرس حوزه علمیه در پاسخ به این سئوال که چطور می‌توان مشارکت را در دور دوم پررنگ‌تر کرد، بیان کرد: متاسفانه رسانه‌های بیگانه و بدخواهان در حال پراکنده کردن بذر ناامیدی و بی‌انگیزگی در میان جوانان هستند، لذا ما وظیفه داریم با نشان دادن راه و آینده روشن، مردم به‌ویژه جوانان عزیز را به انتخاب اصلح تشویق کنیم و شور و نشاط انتخاباتی را هرچه بیشتر بوجود آوریم.  

طالب پور ادامه داد: جوانان ما نیاز به آگاهی بخشی و دانش دارند این جوانان برای پیشرفت کشورشان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند پای کار نظام هستند فقط باید راه ارتباط با آنان را بخوبی بیاموزیم.

وی با بیان اینکه دشمنان منتظرند تا کوچک‌ترین نقطه ضعفی در کشور ایجاد شود تا آینده کشور را سیاه نشان دهند، افزود: اگر جوانان پرشور و با علاقه پای صندوق‌ها حاضر شوند و کاندیدایی را که اصلح است انتخاب کنند تمام رشته‌های بدخواهان، پنبه خواهد شد.

این مدرس حوزه علمیه در پاسخ به این سئوال که کشور اگر از ریل انقلاب اسلامی خارج شود چه خطراتی برای کشور و مردم در پیش است، گفت:  ۴۵ سال قبل، هزاران شهید دادیم بطوریکه هر کوچه به نام یک شهید مزین شده است، خیابان‌ها از خون جوانان آزادی‌خواه گلگون شد، بسیاری از زنان بیوه، فرزندان بی‌پدر و مادران داغدار شدند، این همه سختی تحمل نکردیم که این قطار پس از نیم قرن تلاش به مسیر قبلش بازگردد.

طالب پور اضافه کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب پویا و در حال رشد است، انقلابی تمام شده و بازمانده در تاریخ نیست زیرا تمام مردم کشور در آن سهیم هستند و برای سربلندی ایران عزیز تلاش می‌کنند.

این مدرس حوزه علمیه بیان کرد: حال اگر به عقب بازگردیم و یا این قطار از ریل انقلاب اسلامی خارج شود قطعا به دره نابودی و هلاکت خواهد افتاد و همگی ازبین خواهیم رفت.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات