در حال بارگذاری
امام جمعه بجنورد:

بزرگ‌ترین نقش مردم حضور در میدان انتخابات است

امام جمعه بجنورد گفت: بزرگ‌ترین نقش مردم حضور در میدان انتخابات است که این مسئله علاوه بر حضور در پای صندوق‌های رأی شامل ترغیب مردم به مشارکت در بیان شاخص‌های یک رئیس‌جمهور مناسب نیز دخیل است.

 به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی عصر اترک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بجنورد اظهار کرد: عرفه روز تزکیه نفس است که مؤمنین باید این روز را قدر بدانند و با توسل به درگاه خداوند طلب آمرزش کنند.

وی شهید چبهمران را الگویی برای مبارزین علیه ظلم دانست و گفت: این شهید پس از مشاهده ظلم و جور صهیونیست‌های خبیث بر علیه مردم جنوب لبنان پشت‌پا به همه موقعیت‌های دنیوی زد و پای‌کار این مردم مظلوم ایستاد.

امام‌جمعه بجنورد گفت: تدبیرهای حکیمانه امام جامعه زمانی می‌تواند تأثیرگذار، کارآمد، تحول‌گرا و موجب پیشرفت شود که سربازان ولایی و خوبی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: انتخابات یکی از نمودهای مجسم و عینی حضور مردم در تصمیم‌سازی برای آینده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سردارانی مانند حاج‌قاسم فرمایش مقام معظم رهبری در حمایت از فلسطین، لبنان، عراق و… را جامه عمل پوشاند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری تصریح کرد: ریاست‌جمهوری مهم‌ترین عرصه مدیریتی کشور است که در تمامی شئون مردم اثرگذار و نقش‌آفرین است.

او در ادامه گفت: مردم باید رئیس‌جمهوری را انتخاب کنند که شایستگی ملت عزیز و شهیدپرور ایران را داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره ویژگی‌های رئیس‌جمهور تراز مکتب انقلاب اسلامی اظهار کرد: با انتخاب یک رئیس‌جمهور کشور را به قله‌های پیشرفت و عدالت برساند.

وی با اشاره به رعایت اخلاق و انصاف در میان نامزدهای انتخابات بیان کرد: بزرگ‌ترین نقش مردم حضور در میدان انتخابات است که این مسئله علاوه بر حضور در پای صندوق‌های رأی شامل ترغیب مردم به مشارکت در بیان شاخص‌های یک رئیس‌جمهور مناسب نیز دخیل است.

انتهای خبر/ی

0 نظر

ارسال نظرات