در حال بارگذاری

برگی از زندگی شهید محمدرضا رحیمی

شماره خبر : 1963 - https://asreatrak.ir/short/VmBaP

محمدرضا رحیمی در سال ۴۱ در روستای چناران از توابع بجنورد به دنیا آمد و در سال ۶۲ در تنگه چزابه درحالی‌که در نماز بود بر اثر انفجار خمپاره به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

 به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، شهید محمدرضا رحیمی در سال ۴۱ در روستای چناران از توابع بجنورد به دنیا آمد و در سال ۶۲ در تنگه چزابه درحالی‌که در نماز بود بر اثر انفجار خمپاره به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

وی باتقوا و مؤمن بود و علاقه خاصي به قرآن خواندن و نوحه‌سرایی براي اباعبدالله الحسين (ع) داشت و نسبت به ائمه (ع) ‌خصوصاً امام رضا (ع) عشق و علاقه زيادي داشت.

نسبت به مسائلی كه در پيرامونش و در جامعه آن زمان می‌گذشت كاملاً آگاهي داشت و هميشه می‌گفت نبايد بيگانگان و اجانب از جمله آمريكا در امور كشور ما دخالت كنند.

بعد از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي و آغاز جنگ تحميلي محمدرضا هم به سن سربازي رسيده بود و از اين بابت خيلي خوشحال بود و سر از پا نمی‌شناخت كه بالاخره عازم ميدان نبرد و دفاع از كيان انقلاب اسلامي شد.

سرانجام در يكي از دفعات اعزام همچنان كه پیش‌بینی كرده بود و منتظرش بود و آرزوي آن را می‌کشید در اول اسفند سال ۶۲ در تنگه چزابه درحالی‌که در نماز بود بر اثر انفجار خمپاره به درجه رفيع شهادت نائل آمد و پيكر پاكش بنا به وصيت خودش در مشهد در  به خاك سپرده شد.

انتهای خبر/د

 

0 نظر

ارسال نظرات