در حال بارگذاری
امام‌جمعه اسفراین:

برای داشتن ایرانی قوی، مشارکت بالا ضرورت دارد

امام‌جمعه اسفراین گفت: دشمن با ولایت ناامید است، همه ما می‌خواهیم ایران قوی داشته باشیم برای داشتن ایران قوی، حضور قوی مردم پای صندوق‌های رأی لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک از اسفراین، سید محمد موسوی جاجرمی، در خطبه‌های امروز نمازجمعه، ضمن تبریک اعیاد پیش‌رو اظهار داشت: برخی از جوانان مراجعه می‌کنند و گلایه از این دارند که تازه تشکیل زندگی داده‌اند؛ ولی از پس مخارج و کرایه‌ها بر نمی‌آیند، این مورد را مسئولان باید ویژه بررسی کنند و موردتوجه قرار دهند.

وی ادامه داد: دشمنان و کفار هرچه تلاش کنند خارج از اراده خداوند نمی‌توانند عمل کنند.

 امام‌جمعه شهرستان اسفراین خاطرنشان کرد: مناسبت دیگری که در این هفته وجود دارد هفته قوه قضائیه و سالروز شهدای هفت‌تیر است؛ افتخار ما این است که یکی از شهدای هفت‌تیر، از شهدای شهرستان اسفراین است.

 وی ضمن اشاره به کمبود آب در شهرستان اظهار کرد: از مردم شهرستان اسفراین تقاضا داریم در مصرف آب نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند مسئولین هم توجه کنند که در برخی از مناطق و روستاها مشکل آب شرب و کشاورزی وجود دارد که باید مدیریت شود.

 موسوی با اشاره به اینکه در مسئله انتخابات آنچه مهم است حضور حداکثری است، گفت: اخلاق انتخاباتی خیلی اهمیت دارد به کسی رأی دهیم که کشور و رونق اقتصادی برای او مهم باشد.

وی اضافه کرد: کسی را انتخاب کنیم که به دنبال عزت ملت ایران است، ولایت‌مداری در میدان عمل است که باید دید، فقط حرف نباشد، در میدان عمل نیز این‌چنین باشد.

 موسوی ادامه داد: دشمن با ولایت ناامید است، همه ما می‌خواهیم ایران قوی داشته باشیم برای داشتن ایران قوی، حضور قوی مردم پای صندوق‌های رأی لازم و ضروری است.

 امام‌جمعه شهرستان گفت: مراجع تقلید به‌ویژه رهبر انقلاب حضور در انتخابات را یک واجب شرعی و قانونی می‌داند این امر با اینکه یک فعالیت سیاسی است؛ ولی تکلیف سیاسی را امام المسلمین مشخص می‌کند.

 

 انتهای خبر/رضازاده

0 نظر

ارسال نظرات