در حال بارگذاری
جانشین فرماندهی اقشار بسیج سپاه خراسان‌‌شمالی:

بانوان کارآفرین استان از اعتمادبه‌نفس بالایی برخوردارند

جانشین فرماندهی در امور اقشار بسیج سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌‌شمالی گفت: بانوان استان دارای اعتماد به نفس خوبی هستند و توازن متعادلی بین کار و خانه می‌توانند ایجاد کنند تا به نقش مادری خود لطمه‌ای نخورد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، محمد براتی در همایش بانوان کارآفرین برتر استان که صبح امروز در سالن جلسات شهدای گمنام دهکده مقاومت برگزارشد، با بیان اینکه طوفان حوادث نمی‌تواند آرامش مردم را برهم زند، اظهارکرد: از ابتدا انقلاب، کشور با جنگ‌هایی روبه‌رو شد که ازهمه اینها با موفقیت عبور کردیم و از حوادث به عنوان یک فرصت استفاده کردیم.

 

وی افزود: حادثه بزرگ چون بالگرد رئیس جمهور وقتی اتفاق افتاد مردم حماسه بزرگی را خلق کردند و این حماسه با حضور حداکثری تکمیل خواهد شد.

 

جانشین فرماندهی در امور اقشار بسیج سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌‌شمالی گفت: همایش کارآفرینان بانوان با هدف رونق تولید و تحقق شعار سال برگزار شده است باید تلاش شود با همکاری دستگاه ها هم‌افزایی شود تا مسیر خوبی برای رشد اقتصادی طی کنیم.

 

این مسول ادامه داد: بانوان کارآفرین می‌توانند در رسته‌های مختلف صنایع‌دستی، گیاهان دارویی و خیاطی فعالیت داشته باشند خوشبختانه بانوان استان دارای اعتماد به نفس خوبی هستند و توازن متعادلی بین کار و خانه می‌توانند ایجاد کنند تا به نقش مادری خود لطمه‌ای نخورد.

انتهای خبر/هدیه دهقانی

 

0 نظر

ارسال نظرات