در حال بارگذاری
امام جمعه اسفراین:

رضایت مردم ارجح‌ترین چیز برای شهید رئیسی بود

امام جمعه شهرستان اسفراین در توصیف منش شهید جمهور گفت: آیت‌الله رئیسی کسی بود که خستگی نمی‌شناخت و صلاح و رضایت مردم برای او بر همه چیز ترجیح داشت.

 حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید محمد موسوی جاجرمی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی عصراترک در اسفراین ضمن تسلیت شهادت‌ رئیس جمهور و همراهان اظهارکرد: آرزوی علو درجات برای همه‌ شهدا از جمله این شهدا از درگاه ایزد منان دارم و وظیفه‌ خودم می‌دانم از تک تک شما برادران و خواهران که در مراسماتی که به همین مناسبت تشکیل شد، شرکت کردید تقدیر و تشکر کنم به ویژه از افرادی که دیروز به مشهد مقدس مشرف شدن و درمراسم شهداء خدمت شرکت کردید.

وی با اشاره به اینکه در آستانه پانزده خردادهستیم و  روز مقاومت و پایداری و روز دزفول قرار  داریم، افزود: خداوند متعال فرمودند، مردم اگر اهل صبر، مقاومت و تقوا باشند مسلما دشمنان  نمی‌توانند به آنان آسیبی بزنند.

وی ادامه داد: نمونه بارز این آیه  را امروز در غزه می‌بینید که مقاومت مردم غزه ، آمریکا  و اسرائیل را به زانو درآورده است.

امام جمعه اسفراین اضافه کرد: شبیه این شرایط در دوران دفاع مقدس در شهر دزفول، غزه‌  ایران  وجود داشت که زیر موشک باران، مقاومت جانانه داشتند و دفاع شجاعانه از اسلام و دین کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه از ویژگی های اخلاقی رئیس جمهور شهید گفت و اظهار کرد: مسئولین ما قدر خودشان و فرصتی که مسئولیت دارند را بدانند چراکه خدمت به مردم و محرومان ارزش بالایی در پیش خدا دارد.

خطیب نماز جمعه اسفراین با اشاره به اینکه شهید رئیسی در تمام مسئولیت‌هایی که بر عهده داشت فکر مردم بود و دغدغه محرومان را داشت، تصریح کرد:  باید در انتخابات پیش رو نقش خودمان را به عنوان یک ایرانی و مسلمان ایفا کرده و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در طول خدمت، رئیس‌جمهور از امتحانات الهی پیروز مندانه بیرون آمد و ثمره‌اش را چه در داخل و استان‌هایی که با تشییع با شکوه بدرقه‌اش کردند دید، و چه اینکه ۶٠ کشور پیام تسلیت فرستادند و مقامات ۹٠ کشور در ایران حضور پیدا کردند و این عزت را برای جمهور اسلامی ایران رقم زد.

حجت الاسلام موسوی گفت: رهبر انقلاب در توصیف ویژگی حجت الاسلام رئیسی می‌فرمایند، او کسی بود که خستگی نمی‌شناخت برای او صلاح و رضایت مردم بر همه چیز ترجیح داشت.

 

انتهای خبر/رضازاده

0 نظر

ارسال نظرات