در حال بارگذاری
نائب قهرمان کشتی جهان:

انتخابات جلوه‌ اثرگذار در همبستگی ملی است

نائب قهرمان کشتی جهان با بیان اینکه برگزاری انتخابات با حضور مردم یکی از جلوه‌های اثرگذار در نمایش همبستگی ملی است، گفت: شرکت در انتخابات حق و تکلیف است.

داریوش حضرت‌قلی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: ایران اسلامی، پس از شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش در یک آزمون بزرگ قرار دارد و همه مسئولیت داریم در این آزمون بزگ فردی را انتخاب کنیم که در همهٔ زمینه‌ها توانایی لازم را دارا باشد.

وی افزود: از ویژگی‌های رئیس جمهور آینده می‌توان به عادل، سرباز رهبر بودن، مردم دار، استکبار ستیز بودن، جهادی و خستگی ناپذیر بودن، خدمتگزار و مخلص مردم بودن اشاره کنیم .  

این ورزشکار قهرمان جهان اهل خراسان شمالی گفت: همهٔ کسانی که در صحنه رقابت حضور دارند واجد صلاحیت هستنند اما سزاوار است تحقیق کنیم تا فردی را انتخاب کنیم که بهترین وجه صلاحیت اداره کشور را دارد از مردم عزیز وطنم می‌خواهم احساساتشان را کنترل و با عقل‌شان کار کنند و با چشم باز نگاه کنند و انتخاب کنند.  

حضرت قلی زاده با بیان اینکه برگزاری انتخابات با حضور مردم یکی از جلوه‌های اثرگذار در نمایش همبستگی ملی است، افزود: شرکت در انتخابات حق و تکلیف است ما برای داشتن ایرانی آباد باید فردی را انتخاب کنیم که کشور را به بهترین شکل اداره کند بنابرین همه را به حضور در انتخابات دعوت می‌کنم.

وی نقش حضور ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در انتخابات را با اهمیت دانست و گفت: جامعه ورزشی می‌توانند با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی نسبت به تشویق آحاد مردم و خانواده‌ها وظایف دینی و ملی خود را انجام دهند و در این زمینه نقش موثر خودشان را ایفا کنند.

این مدال آور استانی تصریح کرد: اگر مردم در انتخابات به صورت حداکثری شرکت نکنند، طمع ورزی دشمنان افزایش یافته و آن‌ها تمامی تلاششان را برای افزایش فشار بر کشور بیش از پیش به کار می‌گیرند.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات