در حال بارگذاری
مسئول اردویی سپاه استان خبر داد:

اعزام ۵۱ کاروان از خراسان‌شمالی به مرقد امام‌

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: ۵۱ کاروان زیارتی متشکل از شهروندان استان به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در تهران اعزام می‌شوند.

 حسنعلی حاجتی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) از خراسان شمالی تعداد ۵۱ کاروان به استان تهران اعزام می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه اعزام‌ها از تمامی اقشار انجام می‌شود، گفت: در مجموع ۲ هزار نفر از استان خراسان شمالی برای شرکت در مراسم رحلت امام خمینی (ره) حضور پیدا می‌کنند.

 مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ابراز داشت: اعزام‌ها از هفت نقطه در استان خراسان شمالی انجام خواهد شد که شامل گرمه، جاجرم، اسفراین و بام و صفی‌آباد، فاروج، شیروان، بجنورد، راز و جرگلان و مانه و سملقان است.

 حاجتی اضافه کرد: حرکت کاروان‌ها از روز یکشنبه انجام می‌شود، روز دوشنبه در مرقد امام (ره) جهت شرکت در مراسم حضور پیدا می‌کنند و روز سه‌شنبه به استان برمی‌گردند.

 وی خاطرنشان کرد: نقطه قابل‌توجه این است که در قالب این اردو، علاوه بر حضور در مراسم محوری رحلت امام خمینی (ره) و بهره‌مندی از بیانات مقام معظم رهبری از زیارت قم و جمکران نیز برخوردار خواهند شد.

 این مسئول با تأکید بر این موضوع که سپاه حضرت جوادالائمه (ع) کمیته اعزام را برعهده دارد، گفت: همچنین هزینه‌های این سفر با مساعدت استانداری، سازمان‌ها، دستگاه‌ها و کارخانه‌ها و صنایع استان تأمین می‌شود و تنها از هر زائر سه میلیون ریال وجه نقد دریافت می‌شود.

 مسئول اردویی راهیان نور سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی عنوان کرد: بخش زیادی از شهروندان این استان همراه با خانواده با خودروی شخصی به تهران سفر خواهند کرد و در آئین گرامیداشت امام راحل شرکت خواهند کرد.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

 

0 نظر

ارسال نظرات