در حال بارگذاری

از نامزدهای انتخابات چه خبر؟

شانزده روز مانده به برگزاری انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اخبار مربوط به کاندیداها و آخرین اظهاراتشان را می‌توانید در این گزارش مرور کنید.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» به نقل از ایسنا، با آغاز برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی،‌ محمدباقر قالیباف در برنامه «صف اول» با بیان اینکه شعارش در انتخابات «خدمت و پیشرفت» است، گفت: البته این فقط شعار نیست؛ سابقه ام نشان می دهد که هر آن چه وعده دادم را عمل کردم.

این کاندیدای ریاست جمهوری در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به کارنامه و سوابق فعالیت هایش بیان کرد: جزو مدیرهایی محسوب می شوم که دنبال تحول هستند. 

 

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی از دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «با مردم» با اشاره به اینکه  هفتاد سال است که تورم مزمن داریم، افزود: در دولت تلاش شد تا این مشکل در آینده برطرف شود؛ متاسفانه اختاپوس اقتصاد دولتی همه جا استوار است، بنابراین اقتصاد باید ملی و مردمی شود. لازم است تا خصوصی سازی انجام شود و مردم سهام داران دارایی‌های دولت شوند. توزیع ثروت که در مراکز کشور وجود دارد باید شامل کل کشور شود.

 

در اولین روز از برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی مسعود پزشکیان در برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری» در پاسخ به پرسشی درباره برنامه‌های دولت احتمالی خود جهت تحقق اهداف برنامه هفتم در خصوص ریشه کنی فقر مطلق اظهار کرد: دولت من قرار است همان برنامه‌ای که نوشته شده را اجرایی کند؛ آنچه که می‌تواند هزینه را از دوش مردم بردارد و ما را به عدالت نزدیک کند این است که دولت، مجلس و قوه قضاییه بر سر سفره‌ای بنشینند که مردم نشسته‌اند.

این نامزد انتخاباتی همچنین خاطرنشان کرد: کاری که باید در دولت انجام دهیم این است که مجریان را چابک‌تر کنیم تا ما را به هدف نزدیک‌تر کند.

 

 

امروز همچنین حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در پیامی ویدئویی با تاکید بر اینکه دولت باید امنیت فعالیت هنری را برای اهالی هنر به صورت روشن و شفاف تضمین کند، اظهار کرد: دولت نباید اجازه دهد روابط هنری در جامعه با افراد غیردرگیر و غیرمسئول مخدوش شود.

وی خاطرنشان کرد: در هر حوزه‌ای دستگاه‌های نظارتی، حراستی و حفاظتی باید به وظایف خاص خودشان برگردند و آن‌ها را انجام دهند و در حوزه تخصصی و حرفه‌ای حق دخالت، امر و نهی و کم و زیاد کردن، ندارند.

 

0 نظر

ارسال نظرات