در حال بارگذاری
فرماندهی انتظامی شهرستان گرمه خبر داد:

کشف تریاک از معده قاچاقچي

فرمانده انتظامي شهرستان گرمه از کشف حدود2 کیلو گرم ترياک به صورت بلعي و دستگيري 3 نفر قاچاقچي مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل پليس خراسان شمالی، محمدرضا قائمی نژاد با اعلام جزئيات اين خبر گفت: در پي انجام اقدامات فني و اطلاعاتي ماموران پليس مواد مخدر و همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر مرزبانی خراسان شمالی اطلاع از حمل و انتقال مقداري مواد مخدر از شهرستان‌های مرزی به شهرستان گرمه بلافاصله موضوع با جديت در دستور کار قرار گرفت.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه ماموران پليس مواد مخدر با اجراي اقدامات فنی و پلیسی در محور میامی به گرمه خودرو متهمان را شناسائي کردند، خاطرنشان کرد: با سرعت عمل و هوشياري ماموران ۳ نفر متهم دستگير و به مقر انتظامي دلالت و خودرويشان به پارکينگ منتقل شد.

وي در ادامه با اشاره به اينکه متهمان براي انجام سونوگرافي به بيمارستان اعزام شدند، اظهارداشت: پس از اعلام نظريه پزشك متخصص مبني بر وجود مواد در داخل معده متهمان، با نظارت كادر پزشكي و مراقبت عوامل انتظامي مقدار حدود ۲ کیلو گرم مواد مخدر ترياک که به صورت بلعی بود، کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان گرمه با بيان اينکه متهمان در نهايت بعد از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد ، تصريح کرد: پليس با افرادي که امنيت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار مي‌رود در صورت اطلاع از موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طريق پل ارتباط با ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

انتهای خبر/فیروزه

0 نظر

ارسال نظرات