در حال بارگذاری
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد:

اجرای طرح آرامش در اسفراین

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از اجرای طرح آرامش در اسفراین با محوریت امنیت محله محور پلیس و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی پلیس انتظامی خراسان شمالی، محمد روهنا اظهار داشت: در راستای گزارش‌ها و اخبار واصله مردمی در مورد پاک‌سازی مناطق آلوده از وجود معتادان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در محلات و اجرای طرح آرامش در شهر اسفراین آغاز شد.

وی ادامه داد: اجرای این طرح با محوریت امنیت محله محور، مأموران پلیس مواد مخدر با همکاری چند گروه از پاسگاه‌های تابعه شهرستان این طرح را در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند.

جانشین فرمانده انتظامی اسفراین خبر داد: مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی عوامل توزیع و فروش مواد مخدر در چند محله مختلف شدند.

روهنا یادآور شد: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۷۴۴ گرم انواع مواد مخدر، ۱۳ هزار و ۵۰۰ بوته خشخاش خشک شده و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه کشف کردند. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح دو نفر خرده‌فروش مواد مخدر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای خبر/ رحمانی 

0 نظر

ارسال نظرات