در حال بارگذاری
نویسنده بجنوردی عنوان کرد:

اتحاد دولت‌های اسلامی برای مقابله با صهیونیست

شماره خبر : 2088 - https://asreatrak.ir/short/eolER

یک نویسنده بجنوردی گفت: دولت‌های اسلامی تا زمانی که با هم متحد نشوند باید شاهد این سوگ‌ها باشند، بنابراین در این شرایط وظیفه حکم می‌کند که دولت‌های اسلامی بی‌توجه از این حوادث نباشند و واکنش نشان دهند.

 مرضیه براتی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» گفت: با آغاز عملیات طوفان الاقصی، رژیم کودک کش اسرائیل در تنگنایی افتاده که چاره‌ای جز وحشی‌گری برای خود نمی‌بیند و با این جنایت‌هایی که انجام می‌دهد تمام خط‌قرمزهای بین‌المللی را زیر پا گذاشته و ویرانگری را پیش گرفته است.

 وی با اشاره به اینکه تخریب لبنان، غزه، یمن و یا هر کشور اسلامی دیگری برای اسرائیل فرقی ندارد، گفت: اسرائیل در تنگنا افتاده؛ اما نباید این ضعف او را دست‌کم بگیریم و سکوت پیشه کنیم، زیرا با افتادن در این گودال وحشی‌تر شده است.

 این شاعر و نویسنده بجنوردی خاطرنشان کرد: شهید سید حسن نصرالله سپر بلای کشورهای اسلامی شده بود و امروز با شهادتش این علم برای بالا ماندن نیاز به حمایت دولت‌های اسلامی دارد.

 براتی اضافه کرد: دولت‌های اسلامی تا زمانی که با هم متحد نشوند باید شاهد این سوگ‌ها باشند، بنابراین در این شرایط وظیفه حکم می‌کند که دولت‌های اسلامی بی‌توجه از این حوادث نباشند و واکنش نشان دهند.

 این کنشگر اجتماعی با تأکید بر این موضوع که این شهادت‌ها برای ما تازگی ندارد، افزود: اما تعداد بالای شهادت‌ها در یک سال نشان‌دهنده وحشی‌تر شدن اسرائیل دارد که در تنگنا گیر افتاده است و دشمنی که خط‌قرمزها را زیر پا می‌گذارد نباید دست‌کم گرفت.

 وی با اشاره به اینکه بارها مطرح شده بهترین دفاع حمله است، عنوان کرد: بنابراین امروز نباید سکوت کنیم و دست روی دست بگذاریم و شاهد حملات وحشیانه توپ و تانک دشمن قرار بگیریم.

 این شاعر و نویسنده بجنوردی بیان کرد: امروزه زمان عمل است و باید سکوت را کنار بگذارند و همچون سرداران شهید ایران که همیشه در میدان عمل بودند این مسیر مقاومت ادامه پیدا کند تا به نتیجه نهایی که پیروزی حق علیه باطل است دست پیدا کنیم.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات