حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1404/02/09 شمسی | 2025/04/29 میلادی
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن سایت خبری عصر اترک هستید؟
معاون فنی راهداری خراسان شمالی خبر داد:

افزایش ۴۴ درصدی تماس‌ها با مدیریت راه‌های خراسان‌شمالی

افزایش ۴۴ درصدی تماس‌ها با مدیریت راه‌های خراسان‌شمالی

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: به‌منظور خدمات به کاربران جاده‌ای طی بهار امسال به ۳۶ هزار و ۲۷۰ تماس با مرکز مدیریت راه‌های خراسان شمالی پاسخ داده شد که رشد ۴۴ درصدی داشته است.

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی ربانی گفت: طی سه ماه گذشته ۳۶ هزار و ۲۷۰ نفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان تماس گرفتند که حاکی از افزایش ۴۴ درصدی است. 

وی افزود: ۳ هزار و ۲۶۱ نفر نیز در این بازه زمانی با اپراتور استانی سامانه ۱۴۱ تماس گرفتند همچنین طی این مدت میانگین تماس‌ها ۳۵ مورد بوده است. 

 معاون فنی و راه‌های روستایی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: وضعیت جوی، شکایت یا پیگیری شکایات حمل‌ونقل باری و مشکل مشاهده شده جاده‌ای بیشترین موضوعاتی است که از سوی تماس کاربران جاده‌ای با این سامانه مطرح شد. 

ربانی ادامه داد: کارشناسان سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به شکل شبانه‌روزی پاسخگوی مسافران و کاربران جاده‌ای است.

انتهای خبر/ رحمانی

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!