در حال بارگذاری
دبیر اتحادیه میوه و تره‌بار عمده بجنورد:

گوجه‌فرنگی ارزان شد

شماره خبر : 1090 - https://asreatrak.ir/short/4aMdE

دبیر اتحادیه میوه و تره‌بار عمده بجنورد با اشاره به اینکه برداشت گوجه‌فرنگی در آشخانه آغاز شده است، گفت: براین‌اساس امروز این محصول با قیمت کیلویی ۱۲ هزار تومان به‌صورت عمده در میدان عرضه شد.

مجید صفری، در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» گفت: طی روزهای اخیر قیمت گوجه‌فرنگی در استان خراسان شمالی روند صعودی پیدا کرد و تا کیلویی ۳۵ هزار تومان نیز رسید.

 وی با اشاره به اینکه برداشت گوجه‌فرنگی در آشخانه آغاز شده است، ادامه داد: در حال حاضر گوجه‌فرنگی امروز با قیمت کیلویی ۱۲ هزار تومان وارد میدان بار شده و در بازار نهایت کیلویی ۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 دبیر اتحادیه میوه و تره‌بار عمده بجنورد ابراز داشت: باتوجه‌به اینکه گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی، پیاز مصرف روزانه عامه مردم است، براین‌اساس با کاهش واردات به استان، بازار خالی و قیمت بالا می‌رود.

 وی در ادامه گفت: در حال حاضر قیمت هلو درجه یک زعفرانی در میدان بار کیلویی ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان، گیلاس درجه یک‌کیلویی ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان، آلوزرد کیلویی پنج تا ۱۵ هزار تومان، آلو سیاه قیمت کیلویی ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان، خربزه درجه یک‌کیلویی ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان و هندوانه بین ۹ تا ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات