در حال بارگذاری
فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی:

پیکر شهید مدافع امنیت فردا تشییع می‌شود

شماره خبر : 1847 - https://asreatrak.ir/short/eolJA

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «پارسا سوزنی» روز یکشنبه در شیروان، زادگاه این شهید برگزار خواهد شد.

سردار سعید مطهری‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، اظهارکرد: آئین شب وداع و تشییع پیکر مطهر سرباز مدافع وطن «پارسا سوزنی» امروز و فردا در شهرستان شیروان خبر داد.

 سردار مطهری‌زاده افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم وداع با پیکر شهید، شنبه ۲۴ شهریور همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرستان شیروان برگزار خواهد شد.

وی گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت ۸:۳۰ صبح روز یکشنبه ۲۵ شهریور از مقابل مسجد جامع شیروان به سمت گلزار شهدا بر روی دستان مردم شهیدپرور شیروان تشییع خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی از اعلام آمادگی نیروهای نظامی، انتظامی و مسئولان استانی به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، شهید پارسا سوزنی در عملیات تروریستی که روز پنجشنبه در یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان میرجاوه اتفاق افتاد به شهادت رسید.

در این عملیات تروریستی تعدادی از نیروهای گروهک تروریستی جیش‌الظلم به سمت نیروهای مرزبانی که در حال بنزین زدن بودن تیراندازی کردند.

در این حادثه تروریستی سه نیروهای مرزبانی، دو سرباز و یک نیروی کادر به شهادت رسیدند و یک نفر از مردم عادی که در محل حضور داشت، زخمی شد.

سه تن از شهدای مرزبانی به نام‌های ستوانیکم محمدامین نارویی ساکن خراسان جنوبی،  سرباز وظیفه پارسا سوزنی ساکن خراسان شمالی شهر شیروان و سرباز وظیفه امیر ابراهیم زاده ساکن خراسان رضوی بودند.

 

انتهای خبر/گ

0 نظر

ارسال نظرات