در حال بارگذاری
افزایش تعداد پروازها؛

وعده سرخرمن وزارت راه برای فرودگاه بجنورد

شماره خبر : 303 - https://asreatrak.ir//short/VlzQ8

معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: دو ماه قبل برای دومین بار وزارت راه و شهرسازی قول داد که خردادماه امسال وعده خود برای افزایش تعداد پروازهای فرودگاه بجنورد را عملی خواهد کند که هنوز به سرانجامی نرسیده است.

 

 


مهدی رشیدی در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، درباره مطالبه خراسان شمالی در زمینه افزایش تعداد پروازها برای فرودگاه بجنورد که از اسفند ماه سال گذشته شماری از پروازهای این فرودگاه، لغو و به تعداد دو پرواز در هفته کاهش یافت.

وی اظهار کرد: در دولت سیزدهم، استانداری خراسان شمالی به طور پیوسته به دنبال افزایش تعداد پروازهای این فرودگاه بوده است.  
وی گفت: در این باره بارها با وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشور و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری گفتگوها را انجام داده‌ایم و حتی قول‌های افزایش تعداد پروازها برای فرودگاه بجنود از سوی وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور را اخذ کرده‌ایم.  
رشیدی خاطرنشان کرد: یک ماه قبل دوباره وزارت راه و شهرسازی قول داد که در خردادماه امسال وعده خود برای استان در زمینه افزایش تعداد پروازها برای فرودگاه بجنورد را عملی خواهد کرد که هنوز به سرانجامی نرسیده است.  
وی افزود: با توجه به آغاز به کار مجلس داوزدهم نیز شهریاری نماینده مردم استان در مجلس پیگیر تحقق این وعده‌های داده شده به استان شده است.  
این مسئول در ادامه با تصریح بر این مطلب که استانداری به طور جدی پیگیر افزایش تعداد پروازهای قول داده شده برای فرودگاه بجنورد است که پروازهای تکلیفی دولت است، در عین حال، عنوان کرد: استانداری راهبردی در زمینه خرید دو فروند هواپیمای مسافری از شرکت‌های هواپیمایی کشور با تکیه بر سرمایه گذاری صنایع و اتاق بازرگانی را در دستور کار قرار داده و در این باره گفتگوها با این بخش‌های خصوصی استان را شروع کرده است.  
وی با بیان اینکه مبالغ خرید هواپیما بسیار کلان است، با این وجود، افزود: امیدوار هستیم که این سرمایه گذاری برای استان امکانپذیر و محقق شود.  

انتهای خبر/قهرمانی

0 نظر

ارسال نظرات