در حال بارگذاری
رئیس هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان:

ورزشکاران خراسان‌شمالی در مسابقات کشوری نابینایان درخشیدند

شماره خبر : 2347 - https://asreatrak.ir/short/4xJbX

سه ورزشکار نابینا و کم‌بینا خراسان‌شمالی در مسابقات کشوری به مدال‌های طلا و برنز در رشته‌های شطرنج، دو و میدانی دست یافتند.

مریم کریمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» با بیان اینکه سه ورزشکار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور نابینایان و کم بینایان به مدال‌های رنگارنگ دست یافتند، اظهارکرد: مسابقات قهرمانی نابینایان و کم‌بینایان کشورو همچنین جشنواره استعدادیابی انتخابی تیم ملی نوجوانان جهت اعزام به مسابقات پارا آسیایی تاشکند طی روزهای ۲۳ تا ۲۷ مهرماه به میزبانی تهران برگزار شد. 

رئیس هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان خراسان شمالی در ادامه گفت: علی اکبر سلطانی دونده نوجوانان استان موفق شد در ماده یک هزار و ۵۰۰ متر به مدال طلا دست پیدا کند و به اردو تیم ملی دعوت شد.

وی افزود: ابولفضل علی‌نیا نوجوان استان در رشته شطرنج به مدال طلا رسید همچنین به اردوی تیم ملی دعوت شد، زهرا احمدزاده نوجوان استان در رشته شطرنج به مدال برنز بسنده کرد.

کریمی با بیان اینکه حمایت از ورزشکاران نابینا، وظیفه همه ماست، گفت: از مسئولان مربوطه  درخواست دارم امکانات ورزشی مناسب را در اختیار این ورزشکاران قرار دهند همچنین از لحاظ مالی و معنوی از ورزشکاران حمایت شود و بستر مناسبی برای پیشرفت ورزش نابینایان انجام دهند.

0 نظر

ارسال نظرات