در حال بارگذاری
شهردار بجنورد:

هوشمندسازی بجنورد سرعت گرفت

شماره خبر : 1334 - https://asreatrak.ir/short/V1RYP

شهردار بجنورد گفت: فرایند هوشمندسازی در زیرساخت‌های شهرداری سرعت گرفته است و اقدامات قابل توجهی در حوزه انفورماتیک درحال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، محمدرضا کشمیری درحاشیه برگزاری جلسه توجیهی معرفی نرم افزار شهرسازی با ذکر اینکه مسیر توسعه پایدارشهر، نیازمند به هوشمندسازی و حرکت بر مدار توسعه مدرن است، گفت: سرعت توسعه شهر وابسته به رشد فناوری و اطلاعات است و باید برای آن برنامه‌ریزی مطلوب انجام بگیرد.

وی افزود: تحقق شهر هوشمند با ایجاد امکان دسترسی آسان و سریع به خدمات با کیفیت بالاتر امروز به یک نیاز واقعی تبدیل شده و شهرداری درسطوح مختلف خدمات درتلاش برای تأمین انتظارات شهروندان است.  

شهردار بجنورد ادامه داد: به‌عنوان یکی از مهمترین سطوح خدماتی شهرداری در حوزه شهرسازی با اجرای نرم افزارهای استاندارد در شبکه شهرسازی تلاش کردیم از طریق یکپارچه‌سازی و خذف سامانه‌های ناکارآمد، فرایند پاسخگویی و ارائه خدمات به شهروندان را بهبود بخشیم.

توجه به هوشمندسازی به گفته شهردار، موجب تقویت سرمایه اجتماعی و اعتماد شهروندان به شهرداری شده و زیرساخت‌های لازم برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان را فراهم می‌آورد.

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات